Refugi

Un relat de: Absenta

Llisca l'aigua per les escletxes de l'oblit,
arrosegant tot neguit.
Ennuegant les falses esperances,
ofegant les fiblades de les nostres ànimes.
Fora plou,
nos sóm al llit,
sentint l'aigua que llisca per les escletxes.

Comentaris

  • Abs | 17-06-2008

    l'aigua que llisca,
    deixa entreveure un principi?

  • Pluja[Ofensiu]
    George Brown | 26-03-2005

    L'aigua pot netejar-ho tot, emportar-s'ho tot... i deixar-ho tot ben net per recomençar altre cop. L'aigua calenta en reconforta i la freda ens desperta...
    M'ha agradat especialment això de ‘les escletxes de l'oblit'... allà on tenim amagat tot el nostre passat que volem oblidar, per sort o per desgràcia, mai oblidem del tot, però com a mínim en aquesta ‘escletxa' els records ens deixen viure un temps.
    M'ha agradat molt el poema, curtet i clar, mostrant la tranquil·litat del repòs i el pensament reposat... perfecte.

    una abraçada,
    Jordi.

  • gracies x akestes paraules[Ofensiu]
    Perestroika | 08-03-2005 | Valoració: 10

    amb la primera frase ja m'ha captivat... es realment precios.
    m'agrada el teu nom,quines borratxeres am absenta al poble....jejejeje!

  • molt bo[Ofensiu]
    zabala669 | 08-01-2005 | Valoració: 9

    d acord amd el comentari anterior segueix escrivint y bona sort

  • DES DEL LLIT...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-01-2005 | Valoració: 9

    és uOuOuO... sentir el so de l´aigua quan plou... sobretot si no tens son ni paraigües je je je
    molt bé wuapaaa! un poema breu, sonor, íntim, tímid, humit i càlid a la vegada... tens mà fina per escriure petits paisatges en la sensibilitat de les nostres ànimes...
    escriu més, porfa... no estiguyis tan ABSENTA je je je
    un ptó i una abraçada
    PD. no t´enfadis per les meves brometes, sóc així... però de veritat que m´ha agradat molt el teu poema i com jugues amb la pluja de veritat i la pluja melangiosa que se t´emporta records passats...

  • escolta... [Ofensiu]
    Ullets | 05-01-2005 | Valoració: 10

    et podria dir moltes coses, però només et diré que continuïs escrivint, per què vull seguir llegint coses de tu!

    Endavant!

Valoració mitja: 9.5