cada cop

Un relat de: Absenta

Cada cop em deixes sense esma,
el cor esmicolat en un polsim d'estels,
i l'ànima ennuegada en un oceà de dubtes.
Però malgrat tot, t'estim.

Comentaris

  • M'encanta[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 30-05-2005 | Valoració: 9

    El primer cop que vaig probar l'absenta (i perdona si el teu nom no té cap referència amb la beguda) va ser com el teu poema: un glop breu, dolç i aspre, i que mai s'oblida.

    Felicitats. És un poema preciós.

    Una abraçada.

  • M'encanta[Ofensiu]
    Carme Cabús | 18-05-2005

    És preciós. Tan curtet i tant com diu.

  • molt bonic![Ofensiu]
    ROSASP | 17-05-2005

    Poques i encertades paraules per descriure una barreja de sensacions que esclaten en el cos, el cor i l'ànima.
    Plena a vessar d'amor i llum, acaronada també per les ombre i els dubtes...
    Un poema preciós, on no hi treuria ni afegiria res.
    Imatges de sospirs perduts en la immensitat de l'espai...

    Una abraçada i molta inspiració!


  • l'amor[Ofensiu]
    Plorar | 17-05-2005

    Una mena de contradicció, allò que els sentits i la raó no poden explicar, l'amor. Allò que ens fa riure i plorar. Realment, unes paraules força maques.

  • quetzcoatl | 13-05-2005

    Bellissima la teva manera d'explicar una de les mes grans paradoxes. Moltes felicitats, m'ha encantat!!

    una abraçada,

    m

  • M'encanta[Ofensiu]
    nuvolet | 12-05-2005 | Valoració: 10

    M'encanta aquest relat.....sento exactament el que vols expressar amb aquestes quatre paraules. Voler i no poder, gaudir i patir...tot un seguit de contradiccions, que creiem que odiem, però que en realitat necessitem. Tot és molt complex, però potser lo més fàcil és deixar-se portar. El dolor forma part del plaer: Si mai estiguessim malament, com podriem valorar els moments de felicitat??
    Un petó molt fort!

  • Curt, concís, molt precís![Ofensiu]
    OhCapità | 12-05-2005 | Valoració: 9

    Què més es pot demanar, mmm, ho dius tot en un tres i no res. Perfecte.

Valoració mitja: 9.33