refugi del teu amor...

Un relat de: petitona

Tu…
Jo…
Els nostres cossos...
Nuus...
Entre els llençols...
La nostre pell...
Calenta...
quasi bé tocant-nos...
jo...
busco entre l'obscuritat...
els teus llavis...
el teu refugi d'amor.


Comentaris

  • Molt...[Ofensiu]
    Underneath | 01-02-2006 | Valoració: 8

    Molt, però molt, suggerent...
    M'agrada molt, per la seva senzillesa i la seva... mhmm, la seva realitat, per dir-ho d'alguna manera...

  • jursss[Ofensiu]
    AnNna | 17-12-2005 | Valoració: 7

    està molt guai... aquestes situacions ideals que sempre es representen en poemes....

    molt bé, noieta!

    annna.

  • sc l llem[Ofensiu]
    allonsanfan | 27-11-2005

    ejejej

    els divendres d 20'00 a 22'00 pro akest fem un sopar i veiem una peli si vols venir hauras d pasart pl franki prq t dongui una autoritzacio pr venir.hi i tt l rollo, wenu speru veuret aviat!!

l´Autor

Foto de perfil de petitona

petitona

17 Relats

19 Comentaris

19915 Lectures

Valoració de l'autor: 8.62

Biografia:
Nascuda al 90, a ple juliol, nena, petitona i ploramiques. Ara, m'he convertit en la noia que podeu observar, estudiant de batxillerat, enamorada de ningú i aquest algú, tornant-me boja. Massa experiència, no en tinc en temes de literatura, només em vull fer un petit forat al món de la paraula"lliure". Potser, amb la poca edat que tinc, poc ser de la vida i sincerament, tampoc m'agradaria de saber més,però un consell us dono: no malgasteu la vida per tonteries o manies, viviu-la i prou, arrisqueu-vos, parleu, estimeu, declareu-vos, salteu, balleu, crideu, canteu, viatgeu...però sobretot, viviu.

"la vida es com els gelats a l'estiu, si no te'l menjes, es desfà"
CARPE DIEM

"un home sense terra no serà mai un home lliure!!la terra a de ser per aquell que la treballa amb les seves mans!