Records

Un relat de: Sareta_16

Records que et fan mal, que et provoquen una terrible angoixa, records que en canvi et fan feliç, records per tenir presents...
Records que t'arranquen un trist somriure, un sospir cansat o un plor desolador...
Dies que et fan mal, que apaguen les teves ilusions, que et fan posar els peus a terra, que et desperten del teu somni, que et jutgen i es riuen de tu...
Dies que et fan feliç, que corren per les teves venes recordant aquells moments, que t'acaricien i et fan estimar la vida, que et fan veure la llum del sol, que et somriuen i t'animen a tirar endavant...
Instants que esborres de la teva memòria perquè et colpeixen continuament, instants que en el seu moment mereixien ser recordats però ara et fan mal al ser recordats...
Un cor per reconstruir, uns ulls inundats d'aigua de mar que necesiten ser secats, una noia que no reconeixes des de la teva partença, on la tristesa és el seu embolcall dia a dia, el cap a un objectiu fix...
Cançons que et fan viure un món antic que et tortura amb els pitjors records però els més bonics en el seu moment.
Per això tot t'ofega, perquè creus que mai més ho tornaràs a sentir, creus que mai podràs estimar, a ningú com a ell ho vas fer, creus que ningú et podrà fer feliç mai més, ja no creus en res...però tingues l'esperança noia enamorada dels records perquè un dia no gaire llunyà aixecaràs el cap i la mirada fixa en el present per mai més recordar aquesta vida anclada al passat...

Comentaris

  • Enhorabona[Ofensiu]
    Sanke85 | 09-04-2005 | Valoració: 9

    M'agrada molt com descrius els records, bons, però alhora (ara) ja no tant, al no estar al teu costat aquella persona tan important per a tu. Però el que més m'agrada del poema es el gir inesperat que li dones al final. Un toc d'esperença. Una porta oberta al futur i alhora proper amor...

    Fins aviat. Una abraçada:
    Sanke85

  • Baiasca | 09-04-2005

    Aquest es un dels textos que penses: tan de bò això ho hagues escrit jo!
    M'has fet sentir moltes coses que se m'havien oblidat, i recordar les coses k tu dius, les bones les dolentes, les que eren bones i ja no...
    Vaja, que molt guay!
    Jo també et seguiré llegint!

    Merci pels comentaris!!!

  • PREXIOSA![Ofensiu]
    xianema | 01-04-2005


    nena!! cada cop veig més que ets la meva doble. nose si ens van separar al neixer o que pro ens assemblem un merde! ojala_!! jejeje penso igual que tu fins i tot en la mentalitat que tens i ho trobo fascinant...
    aixo si... jo vui escriure tan be com tu krinyu!!!
    una forta abrassada de la teva doble jeje

    MOLTS PETONS BUNICA I NO CANVIIS MAI !

  • records...[Ofensiu]
    Capdelin | 31-03-2005 | Valoració: 10

    dic en un poema meu, que els RECORDS són els sediments afectius que resten en la nostra memòria... records blanc i negres, d´alegries, emocions, tristeses i decepcions... records d´hores amargues i d´instants d´or... però és millor viure el present, intensament... sinó, de l´ahir en farem un inútil present i l´avui estarà mort...
    fantàstic relat... en el que dibuixes els matissos dels records que tant obsessionen a les persones...
    "el problema no és estimar, el problema és oblidar!"
    un petó i una abraçada!!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51858 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...