Si pogués...

Un relat de: Sareta_16

Si pogués arribar a la teva ment, saber el que sents saber el que penses.
Si pogués arribar a la teva ànima, saber el que guardes saber el que amagues,
Si pogués arribar al teu cos, saber el que absorbeixes, saber el que toques,
Si pogués arribar als teus ulls, saber el que observes, saber lo que captes,
Si tan sols sabés que puc estar allà un segon no buscaria el que guardes, no canviaria el que hi ha en tu.. ets tan meu, però tan llunyà als meus desitjos.. ets tan de tots, però tan proper al que enyoro. Així com vens, et marxes de la meva vida...et trobo i desprès t'amagues, estimar-te o odiar-te? Això no ho sé.. només se que estàs en la meva vida, que fas part d'ella i tan debò sapigués el que ets, el que amagues, el que desitges.
Quedar-me aprop
Quedar-me lluny
Però quedar-me amb tu és el meu màxim anhel, està allà en la teva vida, en els teus somnis, en les teves il·lusions, en les teves esperances...
Si pogués estar aprop teu, et portaria de la mà a recórrer el món que t'ofereixo.. bo i dolent, però és el meu món i és en aquest on tu ets lo més important!
Un castell, un palau, una comarca, una barraca.. però està amb tu... només tu faràs d'aquell lloc que sigui el lloc perfecte per viure.
Si tan sols pogués petonejar-te sense por de que s'esgotin els teus petons.. o dir-te que t'estimo sense por..
Ets la resposta a lo inexplicable.. ets lo ocult en el firmament.. ets tu i és això que estimo de tu, aprop, lluny o aliè, però estàs aquí!
Si tan sols fossis meu, si tan sols et trobés...

Comentaris

  • No desesperis...[Ofensiu]
    annah | 14-03-2006 | Valoració: 10

    si poguéssis... i podràs, ja ho veuràs! Algun dia tot serà més fàcil del què un ha imaginat i podràs dir-li a la persona estimada tot el què penses, tot el que vulguis. Podràs riure, podràs estimar-lo sense por, podràs endur-te'l al teu món...

    només tu faràs d'aquell lloc que sigui el lloc perfecte per viure.


    què bonic! de debò!

    A veure quan t'animes a continuar escrivint, eh, maca?

    Un petonàs immens!

    Anna

  • RainBow_CoLouRs | 20-09-2005 | Valoració: 10

    Si fossis meu.. que maco sareta_16!
    L'amor, aquell sentiment, que :
    1- Pot fer-te caure en depressió
    2- Pot fer-te la persona més feliç del mon
    i molts més..
    Bé, en resum, m'ha agradat! :P
    Molts muacks!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51937 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...