Ja en son 8

Un relat de: Sareta_16

En espera em defineixo, sense ànima em sento.. com trobar paraules que defineixin un cor que batega per una absència que se n'ha anat per mai més tornar...
Envoltada en el caos, submergida en extravies sense retorn per deixar de ser algú en cada aventura... per no tornar a sentir com la que alguna vegada et va trobar la vida.
Intentant recórrer aquells camins que juntes vam transitar, per temor a alliberar els fantasmes del passat que de tu encara queden dins meu...
Per pànic a oblidar-te, llàgrimes que avui no decideixo amagar... Pensant en deixar de pensar-te per apaiciguar aquesta pena que no em deixa de robar llàgrimes...
Difícil la meva feina, potser més complicada que sobreviure amb el teu record, potser més impossible que tenir-te altre cop al meu cantó.

Comentaris

  • 8 mesos[Ofensiu]
    ITACA | 23-07-2005 | Valoració: 10

    En el que no a passat tan sols un dia en que no pensessis en ella, aquells ulls blaus ... embruixaven a tots els afortunats que la van poder observar, tan maca la Mariona, ja han passat 8 mesos i no l'oblides, mai ho facis, el seu record sempre es dolç mai trist, aquelles llàgrimes no devent lluitar, ella sempre hi es i sent que t'ha perdut quant et sent morir d'amargura a l'hora de recordar-la, estimada Sara aquella cara riallera pot tornar a somriure si ho fas tu primer, sempre al teu costat es troba quant arriba la nit amiga meva.

    Bona nit Mariona

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51896 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...