POSA UN KENT A LA TEVA VIDA !

Un relat de: Núria Niubó

Especialment dedicat a les solteres, a les divorciades sense fills i a les vídues alliberades.

Us explico , un Kent , és un noi d'uns trenta anys, ben plantat, de qualsevol nacionalitat i que no és imprescindible que domini bé el nostre idioma.
Suposo que totes i tots coneixeu el Kent de la Barbie, bé, doncs primer que tot el nostre Kent és de carn i ossos, és ha dir humà. Per a no tenir sorpreses funestes, cal anar a una Agencia de Kents, allí us ensenyaran el catàleg dels que estan disponibles, per sort en el nostre país encara no és coneixen gaire, la majoria de les dones són una mica temoroses i reticents, per allò del que diran, o sigui que podreu triar segons les vostres necessitats.
Oh, ho sento, no us havia explicat el significat de la parauleta, doncs un noi Kent és :
Un noi KENeTeja, sí, sí, ho heu llegit bé, "que neteja" en el sentit més ampli de la paraula.
El sou és una mica elevat, però val la pena. Us podeu imaginar, en despertar-vos cada dia, el vostre Kent al costat del llit amb la safata de "le petit déjeneur" , una rialla d'orella a orella i un "bon dia", o "bonjour", o calladet, o com més us vingui de gust ?
Vosaltres decidireu les tasques que voleu que faci. Els Kent's estan alliçonats per a tot. Poden ser majordoms, xofers, manyans, excel·lents cuiners, fantàstics fent la neteja, súper ordenats, mestres en l'art de planxar,
i... molt important! sofisticats, fidels per tota la vida, amorosos per naturalesa, sensibles... Resumint, capacitats per adaptar-se a qualsevol situació.
Us he de dir també, que no són robots i com a persones amb el pas del temps poden tenir algun defecte , llavors hi ha dues opcions, una és canviar-lo, no us posaran cap problema, ara bé, en el cas d'haver-vos "encarinyat" amb ell, la segona opció és, adoptar-lo, acceptant les seves mancances.
Cal que tingueu molt present que si opteu per adoptar-lo és per tota la vida. Crec que pot valer la pena mentre el defecte no sigui la infidelitat, és clar.

No us puc donar el nom de l'empresa, si mireu per internet la trobareu, teniu en compte que és un nom codificat, però estic segura que sou prou llestes per identificar-lo.

Siguis valenta, la felicitat no té preu, posa un Kent a la teva vida !

Comentaris

  • molt bo[Ofensiu]
    Englantina | 17-04-2011 | Valoració: 10

    I on has dit que és, aquesta agència?
    Un relat molt graciós, Núria. Si fos veritat que existís aquesta agència, jo hi estaria pagant quotes des de fa molt de temps....

  • Ha, ha, ha![Ofensiu]
    nuriagau | 14-05-2010 | Valoració: 10

    Jo tenia entès que el Fent es quedava sense casa, sense oficina, sense cotxe... Ja he vist que tu ens parles d'un altre Kent molt diferent. Espero que no em faci falta mai passar per l'agència però, mai se sap...
    M'ha agradat la teva vessant de prosista humorista.

    Enhorabona, Núria

    Núria

    PS: Es podria proposar un Nanorepte sobre la Barbie i el Kent?

  • És divertit[Ofensiu]
    Josoc | 03-05-2010

    i ben plantejat, però jo com a viuda no en llogaria cap. En tinc prou amb rebobinar qualsevol detall de la meva vida en parella. Perdona, sé que m'estic posant massa... estricta? anticuada? almenys fora del context irònic d'aquest relat, però abogo en favor de la llibertat d'expressió per dir el que penso sense embuts.

  • Humor i vida[Ofensiu]
    Unaquimera | 20-12-2009 | Valoració: 10

    Com que em trobo entre les solteres, les divorciades sense fills ni les vídues alliberades, veig clarament que no va especialment dedicat a mi... però tot i això, confesso que m'ho he passat molt bé llegint-ho, i que a més a més, t'he imaginat a tu passant-ho la mar de bé mentre ho escrivies, Núria! ;-))

    No m'ha costat gens posar-me en situació, tot llegint la teva divertida proposta:
    he pensat de seguida que jo li estalviaria al meu Kent allò de portar la safata del desdejuni fins al llit, que no em fa goig pensar en els llençols esquitxats de suc o cafè, o un llit ple de molles...
    en canvi, inclouria de seguida en les seves tasques diàries un massatge suau, per anar despertant el cos a poc a poc, que paulatinament s'anés tornant una mica més enèrgic, fins que resultés estimulant, per començar el dia amb les piles carregades...
    Espero que una feina així entrés dins les seves capacitats!

    Bé, tornant a la realitat i com tu molt bé dius: "Ojalà les solucions fossin tan fàcils!"
    Potser no ho són... o no ho són sempre, però al menys nosaltres li posem humor... i poesia, que no és poca cosa, oi?

    T'envio una abraçada plena d'alegria,
    Unaquimera

  • Enhorabona per aquest relat...[Ofensiu]
    Romy Ros | 08-12-2009 | Valoració: 10

    que m'ha posat de tan bon humor. No sé si n´hi ha de Kent's que netegin però ara mateix vaig a conectar-me al google aviam si els trobo!

  • carpe diem. | 03-12-2009 | Valoració: 9

    és molt real, vaja si ho és!
    tant real com que no en trobaré ni un així!
    es clar que potser hi han excepcions.

    un relat que m'ha fet riure.

  • KENT-n'hi ha?[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 25-11-2009

    Què vols dir KENTn'hi hà? d'homes d'aquests? Ah I perdona'm la llibertat literària

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Núria Niubó

Núria Niubó

149 Relats

1116 Comentaris

201872 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
ADDICTA

Sóc addicta a vosaltres,
poetes amics,
mags de la paraula,
il•lusionistes del pensament.

Sóc addicta a l’amor
que regaleu amb poemes,
encadenant versos,
declamant sentiments.

Sí, amics,
sóc addicta.

A les trobades poètiques.
Als silenci compartits.
A les mirades que escolten.
A les mans que s’entrellacen.

A vosaltres.




ELS 45 POEMES PREFERITS DELS SEUS AUTORS
ELS 58 RELATS FAVORITS DELS SEUS AUTORS

58 LECTURES PER ALS MÉS JOVES D'RC