Por

Un relat de: Bahía22

-Tinc por!
-De quin color és aquesta por?
-Del color de la soledat!
-De quin color és la soledat?
-Del color de l'amor!
-Per tant...tens por de...
-Sí, sí, de...


(això no passarà mai! Sempre hi ha algun amic que t'estima amb tot el cor!)

Comentaris

  • ...................[Ofensiu]
    fullet verd | 15-02-2006

    Crec que tots tenim aquesta por i que és una por que no ha de preocupar tant com preocupa, ja que només les persones orgulloses i que no valoren els altres es queden sempre sols.Tot i així és la minoria. Totom té una persona a alguna part del món que et comprengui com si fos ell mateix i que sempre et pot ajudar. Només cal trobar-los, si encara no els has trobat.

  • És el que més[Ofensiu]
    Perestroika | 21-12-2005

    m'ha agradat! Potser perquè tots en tenim , de pors... M'agrada com està plantejat!
    Mil petonassos!!!!!

  • No valoro només aquest relat ni només els relats. [Ofensiu]
    kukutxa (nana) | 16-12-2005 | Valoració: 10

    Ja saps Bichu, que no passarà.
    Tens molta gent al voltant, i sovint més de la que et penses que mai et deixarà i que estarà amb tu pel que vulguis. Quan la por no t'nvaeixi per complet, pensa i valora tota la gent que t'ha ajudat i que t'ha preguntat en aquesta vida. Veuràs que són més.

    A més a més, trobaràs aquella persona que et dongui tot allò que esperes d'ella, perquè vals molt. I estic segura que molt nois sabràn aprofitar el que tens i ho sàpiguen valorar.

    T'etimu mollttttttttttt.

    Adew. SPURNS OF BABILON !!! Jijiji. Ja queda menys pel debut.