pluja i bes

Un relat de: 4punts

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

PLUJA I BES
Mirada perduda per una finestra neta on s'acaba d'esclafar un insecte, ment en blanc i ulls desorbitats. Absent, pràcticament inert, esmaperdut i ple de melancolia.
Desig.
Envestit pel desig, pres per la voluntat, obsecadament continuo mirant el paisatge funebre.
Funestament.
S'enterboleix el cel, observo els núvols com creixen,talment com sóc conscient de que en mi creix la voluntat de retrobar-nos.
Somric.
Somric quan veig que es deixen caure les primeres gotes, m'alço i surto al carrer. Em quedo davant de casa, quiet, mirant al cel, mentre la pluja neteja la meva ànima corrompuda.
Em mullo tot i em trec la roba.
Nu.
Estenc els braços i em deixo amanyagar per la pluja, tanco els ulls i premo els punys, m'acarona.
Pluja.
Pluja que regalima pel meu tors, pluja que embolica el meu cos. Pluja que em penetra. Un gemec i una visió, TU dins la finestra observant-me.
Un somriure i un bes,
el teu.

Comentaris

  • Quina pluja![Ofensiu]
    M.Salles | 30-11-2008 | Valoració: 10

    No pas melagiosa ni depriment sinó sensual i eròtica.

    Fantàstica idea ben explicada.

  • fantàstica pluja![Ofensiu]
    perunforat | 17-05-2008 | Valoració: 10

    He vist una intervenció teva pel fòrum i au cap aquí a veure què es cou per la teva pluja d'idees!Olé imatges que supuren d'aquest relat. Un desig que es va provocant a mida que es desencadena quelcom quotidià però que revolca quelcom que fa del personatge algú que es desprèn i s'allibera pel regalim de l'aigua. M'ha agradat, inclús, l'he pogut imaginar fent un crit esfereidor al mig del carrer amb els braços ben oberts!!!

    p.d: i sí, és normal (tot i que "el normal" és bastant ambigu, qui és normal?què és normal? Doncs...el que rau d'una experiència, la pròpia, no hi ha estàndards)entrar més de 3 o 4 o 5 o 6...vegades al fòrum, i més si comences a participar amb els reptes, votacions, resultats...tot un mundillu, que a estones, omple un temps fantàstic de paraules i sensacions.

    Arreveure!

  • No ho entenc.[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 10-05-2008 | Valoració: 9

    Jo no ho veig ofensiu, i crec que és un poema narrat molt ben escrit i amb força en el que no he trobat cap paraula fora de lloc, ni de joc.
    T'he llegit els quatre contes que tens, i aquest, per a mi, és el millor, tot i que els dels colors dels gossos també està molt bé, en aquest li veig més força narrativa, en poques paraules escrites.
    Siguis benvingut a aquestes pàgines, i coratge noi, que tu ja tens llibre al carrer i aixó et demostra empenta i ganes de fer.
    Per curiositat, no has entrat mai al forum? Ja que has tocat dos temes que recentment s'han propossat com a reptes, un de fa poc; "El Circ" i aquesta setmana passada; "Vida de Gos".
    Aquesta setmana el propossem en Màndälf i jo el tema, igual t'interesa.
    Ànims i fins aviat.

    Una abraçada camarada! (o company o el que vulguis)

  • Vocabulari ofensiu[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 09-05-2008

    Sí noi... el reu relat n'és ple de paraules que poden ferir la sensibilitat... la sensibilitat de la gent que no hi enté gens de literatura... Treieu aquesta advertència si us plau!

    Enhorabona pel relat!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de 4punts

4punts

31 Relats

86 Comentaris

30023 Lectures

Valoració de l'autor: 9.39

Biografia:
costa brava
costa d'azahar
costa blanca
....
costa molt tenir una biografia al dia.
Feia temps prou de temps que no passejava per ací.....
fins aquest bon dia....
em diuen lluís, 4punts, cacau o el pastisser indomable.

sóc habitant d'unes terres oprimides (com totes)
de parla catalana ( com cap altre)

sóc pastisser i recol.lector de mots entrelligats sovint irònics i sempre entremeliats

una forta aferrada per a tots i totes
nins i nines
nanos i nanes
alots i alotes
xiquets i xiquetes
nens i nenes
menuts i grans
grans( grans persones)