Membre, (però ja que pregunteu títol: Titola)

Un relat de: 4punts

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

MEMBRE
El seu membre viril es mantenia inmòbil enmig del seu profundament excitant escot de llur protuberant pitrera.El seu membre (allargassat i dur com una pedra) erecte escopia petites dosis de líquid que quedaven reflectides en llurs vestidures.La força del membre era patent, milers d'actes sorgits del seu interior havien creat grans alegries.La seva potencia es reiterava en el seu interior i només sorgia en els moments més excitants o simplement en moments de pura necessitat fisiològica.El membre es mantenia allà agafat enmig els dos inmensos volums mamaris.Uns pits dolços i delicats subjectaven l'increïble membre fins que aquest, escupí bastament deixant el ventre de la noia tacat de mala manera.
Ella agafà el membre i se'l posà a la boca, entre els seus llavis, el descargolà (el descargolà?) i n'extraié el seu interior.I un cop canviada la mina del bolígraf es reintroduí el membre.
No se si us heu parat a pensar que sou uns bruts i uns depravats.Feu-ho!

Comentaris

  • No donis carn a la carronya[Ofensiu]
    Xolnir de Groc | 04-02-2009

    ells s'alimenten de tu, i si els fas cap comentari s'engreixen com animals putrefactes que són. Escriu el que et surti del magí, cap comentari amb vocació puritana ha de molestar-te Lluís, l'univers n'està ple de ments recargolades que sols veuen el mal en un lloc, on ells no saben com arribar-hi, perquè la seva manca d'esperit positiu els fa veure en els altres, allò que ells amaguen, i ho critiquen d'una manera retorçada i pueril.
    Salut company i que t'aprofiti el xarop que duus a la mà.
    I ara que ja t'he comentat, dir-te que sols cal marcar-los com comentaris ofensius, i jastà, en dos dies net com una patena.
    A omatech van per feina.
    I per cert, aquesta versió està força millorada de l'anterior, veig que li tens carinyo al tema, però encara pot millorar.

    Una abraçada company!

  • Ieps 4punts, [Ofensiu]
    perunforat | 04-02-2009

    que no et bulli la sang que no val la pena!N' hi ha que tenen ganes de tocar els pebrots, últimament n'està ple de petits escups amb bastanta malícia per aquestes contrades, no sé pas d'on treuen tanta energia i ganes de llegir relats que no els hi agraden, o sí però el seu subconscient els abnega de provocació!
    El títol divertit, el relat amb salsa (salsa picant i amb humor), fresc i calent i en exposició "un bon producte de la terra"!
    No perdis el temps amb respostes que tenen ganes de llegir, aprofita-ho per escriure'n una de més grossa!Una provocació es mereix una bona "i intel.ligent" provocació!(la qüestió és: vols caldo, doncs dues tasses!!!)
    Vinga, que t'esperem!!!

  • El sol fet de llegir-lo [Ofensiu]
    Alzinar8 | 03-02-2009

    ja ens fa culpables que escrits així surtin a Relats. El que no vulgui pols que no vagi a l'era.

  • és ben be que...[Ofensiu]
    in_perdible | 03-02-2009 | Valoració: 10

    ets un depravat!
    Malpensats nosaltres? Tu ets un malpensat. Has estat tot l'escrit enganyont-nos de forma premeditada!
    Però bo, com sempre. Cada cop que tinc un moment aprofito per a rellegir-te.
    Entre aquest i el de la noia que fumava nua em tens ben encuriosida. Que n'ets de recargolat!

Valoració mitja: 7.33

l´Autor

Foto de perfil de 4punts

4punts

31 Relats

86 Comentaris

30028 Lectures

Valoració de l'autor: 9.39

Biografia:
costa brava
costa d'azahar
costa blanca
....
costa molt tenir una biografia al dia.
Feia temps prou de temps que no passejava per ací.....
fins aquest bon dia....
em diuen lluís, 4punts, cacau o el pastisser indomable.

sóc habitant d'unes terres oprimides (com totes)
de parla catalana ( com cap altre)

sóc pastisser i recol.lector de mots entrelligats sovint irònics i sempre entremeliats

una forta aferrada per a tots i totes
nins i nines
nanos i nanes
alots i alotes
xiquets i xiquetes
nens i nenes
menuts i grans
grans( grans persones)