Plors

Un relat de: Tona

Cada llàgrima que camina galta avall
crida desesperada el teu nom
i espera veure la teva mà eixugant-la
abans no es desfaci en el mar
que ja hi ha damunt d'aquest paper.

Cada sospir que fuig de dins meu
comença un viatge cap a l'infinit
on espera trobar-te per dir-te
a cau d'orella que sense tu
no té cap mena de sentit sospirar.

Tot el que volta pel meu cap
és una pel·lícula de la teva cara
i cada un dels curtmetratges
que formen la meva vida al teu costat.
busquen un director per tornar a posar
ordre a cada escena. Per tornar a començar...

I les meves mans... Només somien en
tocar la teva pell i estudiar-la
mil·límetre a mil·límetre...per poder
anar a la recerca de totes aquelles carícies
que ahir em feien tremolar.

El meu cor a poc a poc
es va tornant de pedra
al no tenir l'escalfor d'algú
a prop seu.. i aviat, ni tan sols
servirà per estimar; morirà..
mentre jo visc convertint-me en
un tros de gel insensible.

Tota jo et necessito
abans que aquesta processó d'amor
m'acabi matant a mi també.

Comentaris

  • Llàgrimes...[Ofensiu]
    George Brown | 05-03-2005

    Plors… plorar… abans de plorar per algú t'has de preguntar si realment val la pena... o a vegades pensem que plorem per algú, però realment l'únic que fem és plorar per nosaltres mateixos! ja que més que trobar a faltar algú, el que tenim és que ens sentim sols...
    M'ha agradat molt com has escrit aquest poema... ja que comença amb tristesa, però una tristesa tendre, i mica a mica va pujant la intensitat, i la força dels sentiments... fins als últims tres versos on ho dius tot! m'ha agradat molt.
    He trobat encantador el segon paràgraf... ‘el viatge del sospir'... impressionant, preciós!!

    una forta abraçada,
    Jordi.

    PD: regala'ns més poemes, si us plau!

  • Ningú[Ofensiu]
    Atlàntida | 24-01-2005 | Valoració: 9

    es imprescindible, ni lo suficientment important per fer perdre els sentits.
    Hi ha persones maravilloses per tornar a sentir l'amor i la tendresa un altre vegada.
    Un petó tendre i una abraçada que t'acaroni l'ànima.

  • Molt intens...[Ofensiu]
    ROSASP | 12-12-2004 | Valoració: 9

    M'ofego només de llegir-lo. Aquesta sensació de tornar-se el cor de pedra i tu un tros de gel insensible, és tan forta.
    Realment, hi ha moments en que no saps com tirar endavant i la tristor et bloqueja, però n'oblidis que el més important ets tu i cal desfer aquest gel i donar vida a aquest cor. Sempre s'obren nous camins.

    Apa, molts ànims i una abraçada!

  • Merci..[Ofensiu]
    Tona | 12-12-2004

    Merci pel teu comentari, de tot cor. Necessitava paraules com aquestes per respirar fons i, en fi, tornar a començar un nou viatge. Per què és tan complicda la vida?

    Gràcies Llibre,

    Una abraçada

  • Cada llàgrima...[Ofensiu]
    Llibre | 12-12-2004

    ...cada sospir, els records, la necessitat del contacte... aquestes estrofes en duen, a poc a poc, al missatge del teu poema, aquell que ens diu: "El meu cor a poc a poc es va tornant de pedra al no tenir l'escalfor d'algú a prop seu.. i aviat, ni tan sols servirà per estimar; morirà.. mentre jo visc convertint-me en un tros de gel insensible"

    El moment del plor és el moment de sentir això. Després cal aixecar-se i comprometre's de nou amb la vida. I pel poc que t'he llegit, tu ho saps fer.

    Endavant!

    LLIBRE

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Tona

Tona

48 Relats

92 Comentaris

65009 Lectures

Valoració de l'autor: 9.28

Biografia:
Tan és com em dic en realitat: Tona ja m'agrada i molta gent em coneix amb aquest, diga-li nom, diga-li abreviatura, diga-li sobre nom.
Un 13 de Gener de fa 20 anys, vaig veure per primer cop la neu desde la finestra de l'hospital d'Igualada, en braços de la meva mare.

Ara visc submergida en aquesta societat com una adolescent més, sempre però, intentant portar la contrària i lluitar per allò que realment val la pena: una llengüa, una cultura... un país.

La meva addicció a escriure no sé pas d'on prové.
Desde els 6 anys que guanyava premis literaris a l'escola, fins ara, amb 18, que els meus relats estan penjats a la xarxa, les lletres m'han tornat boja.
Cada paraula és mol més que una taca sobre un full. No puc descriure-ho. Crec que tot el que una paraula, o una estrofa pot arribar a tansmetre, és la única cosa que no es pot explicar amb paraules.
Bé, ja començo a emparanoiar-me.

Tots els meus escrits estan inspirats en la realitat, tot i que no son tots autobiografics. L'amor, sobretot, ocupa un gran espai en la meva vida.
Van dedicats a persones diferents, a situacions diferents, a enamorats diferents....

Espero que us agradin!
un petó
Tonaaaa!


miyazawa_forever@hotmail.com