plores melangies...

Un relat de: rbbarau

Eterns somriures que el pinzell ha pintat a l'inrevés, com si escoltessin la melodia de les teves llàgrimes al regalimar per les teves galtes inflades.
El vent t'enretira els cabells de la cara i balla amb el teu vestit a la vegada que ho fa amb el mar...
Els teus ulls, sentenciats en perdre's en la immensitat, veient borrós el present, que es barreja amb el passat i amb el desig, també expliquen tristeses.
Escoltes unes veus de lluny. Et parlen, potser, de paradisos secrets, rere el món, rere aquesta guerra contra tu mateixa.
Em giro un moment i quan em torno a mirar, tu ja no hi ets... només hi ha vent...

Comentaris

  • Somriures pintats[Ofensiu]
    kispar fidu | 19-03-2006

    Eterns somriures que el pinzell ha pintat a l'inrevés

    Bones! uo! que tal? ;)

    "Plores melangies que el meu pinzell captura sobra la fina tela d'un quadre. El quadre dels meus dies, on tu i jo no formem un mateix somriure, però on les meves mirades persegueixen les teves..."

    L'amor, els sentiments que ens desperta, la passió que ens fa sentir, la seva "bogeria" dolça i amarga...

    uooOOOoo! (ja sé que me'n deus... jejeje, però de totes maneres, aprofitant que sóc aquí: recull de frases per a una col·leccionista! jeje)

    Los cuentos sirven para dormir a los niños y para despertar a los adultos.

    Un buscador es alguien que busca; no necesariamente alguien que encuentra.


    Jorge Bucay (Cuentos para pensar)

    Vivimos muriendo y hemos de procurar morir viviendo.

    Ser libre es elegir, pero también hacerse responsable por haber elegido.


    Antonio Gala (La Soledad Sonora)



    vagi bé!
    Gemm@

  • Felicitats![Ofensiu]
    abraham | 18-01-2006

    Em plau inmensament haver trobat la teva obra... He llegit forces coses teves les quals m'han fet sentir moltes coses. Valoro el tipus d'escriptura que més que estética es fa sentir.
    Trobo que el que escrius tu mai deixa indifernet.
    Felicitats!

    Un relat ben ple!

  • Dolçor en la paraula.[Ofensiu]
    angie | 28-11-2005

    Res més.
    Un plorar entendridor.
    L'enhorabona també per l'estil, m'agrada.
    Angie

  • buffff...[Ofensiu]
    Perestroika | 09-11-2005 | Valoració: 10

    genial!

  • Simplament...[Ofensiu]
    NoKia | 09-11-2005 | Valoració: 10

    preciós!! De veritat... Curt però escrit d'una manera que et fa tenir calfreds... M'ha agradat moltíssim... Segueix així ;)
    Gràcies pel comentari rbbarau! :D
    Molts petons!!!

    NoKia