Per una amiga.

Un relat de: universbrillant
Gràcies.
No sé com dir-te el que sent.
Gràcies per estar allà sempre, per soportar-me dia a dia.
Gràcies per fer-me somriure, per fer-me feliç.
Gràcies pels bons moments, i també pels dolents.
Perque el vent no ens ha d'impedir caminar juntes.
Gràcies per guardar-me un lloc en el teu cor quan em sent malament; allà em sent bé, protegida del dolor.
Anys juntes, dies, minuts, segons...Tot el que puc demanar és el teu calor.
Gràcies per acompanyar-me, per fer-me seguir el bon camí.
Gràcies per ser tu, per ajudar-me a ser jo.
Perque l'amistat és el millor que hi ha, i tu as fet que aquesta paraula tengui sentit per a mi.
Gràcies per la teva comprenssió, per la paciència, per la amabilitat.
Et podria escriure un llibre donan-te les gràcies per tot, però t'ho resumesc en una simple paraula: t'estim.
Un amor d'amiga, que t'agraeix el que has fet dia a dia.
Perque estiré aquí ara, abans i sempre.Perque sempre et recordaré, i mai t'oblidaré.Perque en el meu cor només hi ha lloc per unes poques persones, i tu ocupes un lloc en ell.
Simplement,gràcies.


Per tu, Marta.Gràcies per la teva amistat.

Comentaris

  • Bona manera...[Ofensiu]
    Marteta | 24-12-2010

    ... de descriure tot el que t'aporta un amistat , una gran amistat.M'ha agradat molt:) una abraçada :)

  • El valor de l'amistad[Ofensiu]
    Fada del bosc | 20-12-2010

    Un amic de veritat és molt difícil de trobar.. en la vida parlaràs i et relacionaràs amb coneguts i companys, però amics no gaires... El millor de tot és fer com fas tu valorar el que tens. Amb belles paraules com las que has escrit.

  • M'encaanta:)[Ofensiu]
    elviira | 18-12-2010 | Valoració: 10

    Aquest intens relat m'ha omplert d'emoció. És un dels pocs que m'han arribat directament al cor , de veritat. M'encanta com ho narres i sobre tot que és un relat que a cualsevol persona arriba fins al racó més amagat del seu cor . Una vegada més , M'ENCANTA! una besada:)

  • bonica manera[Ofensiu]
    joandemataro | 18-12-2010 | Valoració: 10

    d'agrair l'amistat verdadera, com bé dius és molt important i són poques persones les que la saben donar
    et felicito
    una abraçadota de mataró
    joan