Per la meva gossesta

Un relat de: Eveta

Només tenia nou anys quan vas aparèixer a la meva vida
tenir-te va ser un somni fet realitat.
Ni tant sols sabia com cuidar-te
però mica amb mica vaig aprendre a estimar-te

Només volia abraçar-te
eres la meva il·lusió
eres tendresa i alegria
vitalitat i carícia...

Només era una nena
tenir-te va ajudar-me a estimar i a valorar.
Ni tant sols recordo un instant d'infantesa sense tu.

Ja han passat catorze anys des de llavors i ja no ets aquí
la teva mirada m'ha ajudat a créixer
m'ha ajudat a fer-me gran i a no oblidar-te.

Ara t'escric entre llàgrimes
a tú que acaronaves els meus dies amb el teus ulls brillants
i t'alegraves cada vegada que senties la meva presència
a tú que encara que a algú li sembli estrany il·luminaves la meva vida
a tú que vas dibuixar tendresa en la meva infantesa.

Per tú que has estat al meu costat fins a l'últim moment
per tú que m'has vist créixer
per tú que m'has vist plorar i riure
per tú que has acaronat tant dies de la meva vida...

A tu que no se on ets,
a tu que no sé si m'estàs observant des d'una estrella
o estàs juguetejant amb la lluna
a tu que ni tant sols sé si m'estàs mirant des d'algun lloc
a tu que no sé si em fas de sol o em fas de lluna
ni tants sols se si estàs en el vent o en la pluja.
Només sé que mai podré oblidar-te.
Només se que mai deixaré d'estimar-te.
Perquè et dibuixaré en els meus records per sempre.


Comentaris

  • emotiu[Ofensiu]
    NÚRIA BOSCH GILI | 28-03-2008 | Valoració: 10

    És molt emotiu. Imagino que dedicat a la teva mascota, potser un gos...

    M'has fet pensar en la Cuca, la meva gosseta pq semba talment que ho hagi escrit jo.

    http://www.youtube.com/watch?v=mIIOFH3r0tE

    una abraçada!

  • Som pocs que ho ho entenem igual[Ofensiu]
    NÚRIA BOSCH GILI | 21-04-2007 | Valoració: 9

    A molta gent els "agraden els animals", altres sentim coses diferents... és molt més fort que el fet de disfrutar d'una "mascota".
    Jo SI t'entenc.
    Fa tres mesos va marxar la meva nena, la CUCA, i ha estat la pitjor epoca de la meva vida. Per entendre'ns amb tots els lectors diré que era la meva gosseta però no; era molt més que aixó. Era part de mi.
    Una cosaque no es pot explicar a ningú que no ho pugui entendre.
    Tots els que passem per la merdosa experiència de perdre'ls, sabem que molta gent no ens pot entendre del tot i q per tant el nostre gosset/a era lo més especial que ningú mai ha tingut amb un animal.
    Per sort som més i ens podem ajudar.
    Una abraçada! Si necessites parlar-ne ja ho saps.

  • Uff...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 25-04-2006

    M'ha estat realment difícil acabar de llegir aquest poema.

    Una ànima que es despulla i mostra tot el seu dolor, la seva estima, el seu enyor cap a un gos.

    Les paraules que li dediques són precioses. sinceres, escrites amb el cor obert de bat a bat.

    M'has regalat una estona de records remoguts que m'han fet mal. T'entenc totalment.

    Bon poema.

    Una abraçada.

    Salz.

  • Ella et veu i no t'oblida, segur!.[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 23-05-2005 | Valoració: 9

    El seu recort et ferà companyia sempre. El seu amor per tu no pot disoldres numés per que ella no hi sigui.
    L'amor és un sentiment viu, encara que sigui una goseta,era un ésser viu amb cor i inteligencia.Ella era part de la teva familia.
    T'ho dic perque jo tinc " dos trapelles" i també forman part de la meva familia, i qui no ho entengui... pitjó per ells.

    Una abraçada, ho fas molt bé.

  • Molt trist,[Ofensiu]
    brideshead | 05-01-2005 | Valoració: 10

    però preciós, Eveta. El millor homenatge que li has pogut fer. De vegades, pots dir el mateix a una gosseta, o un gatet, o un ocellet, que el que li diries a la persona més estimada, quan t'han deixat. M'ha fet plorar, però tingues la certesa que ella ha rebut, d'alguna manera, aquest poema i des d'allà on sigui, t'ha donat les gràcies per haver-la estimat tant, i per seguir-la estimant sempre.
    Un petó, que tinguis molt bon any, i segueix escrivint!

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

Foto de perfil de Eveta

Eveta

10 Relats

38 Comentaris

29865 Lectures

Valoració de l'autor: 8.83

Biografia:
Vaig neixer en la fosca nit d'un 25 de novembre del 81 la meva sortida va ser una mica dificultosa ja que estava tant be al ventre de la mare que em feia mandra sortir, i així m'he quedat una noia mandrosa que es passa la vida dormint, molt independent, amiga dels seus amics i una mica trapella. Intento estudiar el que més m'agrada que és inefc. La meva curta vida ha estat molt lligada als esports i a tot el que envolta aquest món he practicat el futbol, bàsquet, tenis, natació... i tot els esports que m'han deixat o he tingut oportunitat de practicar. Una altra afició que mai penso perdre es el meu amor als animals sobretot als gossos la boira (una husky) i la xuleta (mestissa) són les dues ninetes dels meus ulls.

Ara us preguntareu com em ve això de l'escriptura, doncs, la veritat es que no ho sé,
el fet és que vaig trobar la pàgina per casualitat i vaig tenir curiositat de plasmar el que sentia en un paper i ja veieu tot el que en surt, mai havia tingut curiositat per escriure res fins fa ben poc.

I dono les gràcies als que fan posible aquesta pàgina ja que d'alguna manera m'han iniciat en l'escriptura.

Espero poder anar llegint i gaudint dels vostres textos i compartir els meus "relats" amb tot vosaltres.

Una forta abraçada i continueu escribint com ho feu.

Sigueu feliços...