Que algú m'ajudi...

Un relat de: Eveta

Que algú m'ensenyi a no pensar amb tu
quan el sol es pon,
quan els ulls em brillen de tristesa
o quan hi ha nit sense estrelles.

Que algú m'ensenyi a esborrar records
quan la teva cara es reflexa a la lluna
quan la brisa del mar et perfuma els somnis
o quan desperto dins la foscor.

Que algú m'ensenyi a no desitjar,
a no desitjar fer-te somriure
quan la tristesa envaeix la teva mirada.
A no desitjar fer-te oblidar quan l'únic que
recordes són llàgrimes i sofriments.

Que algú m'ensenyi a oblidar,
perquè res té sentit si no veig el teu rostre
perquè em costa respirar sense la teva mirada dolça
o sense el teu somriure càlid.

Que algú m'ajudi a no somiar-te
cada cop que desperto
i cada cop que m'adormo.
A no veure més pàl·lida la foscor
adormir-me sense enyorar-te.

Que algú m'ajudi...



Comentaris

  • és precios! [Ofensiu]
    jOaneTa | 04-01-2007 | Valoració: 10

    l'he vis a relats a l'atzar i el títol m'ha cridat l'atenció... m'alegr d'haver fet cas a la meva intuició i haver-lo llegit, és fantàstic.
    Crec que el teu poema té una estructura que li dona delicadesa i passió, i si a això li afegeixes la teva forma d'escriure i plasmar el que sents es crea un poema tendre, dolç i ple de sentiment.
    M'ha agradat moltíssim. Un petó.

    jOaneTa

  • .....[Ofensiu]
    Yuna | 31-12-2005 | Valoració: 8

    simplement precios i solitaria l'ajuda.

  • Noia, molt bé...[Ofensiu]
    Capità Harlock | 02-11-2004

    M'ha agradat molt el teu relat... Jo també t'he trobat de casualitat, però ha valgut la pena. Cal aprendre d'una relatista que escriu tan bé. Ah! llàstima que al que dius en el teu relat ningú et pugui ajudar, només tu mateixa i el temps.

    Siau i molts petons!

  • És preciós ![Ofensiu]
    brideshead | 26-10-2004 | Valoració: 9

    Noia, he llegit la teva biografia i sembla que vas tenir la gran sort de trobar aquest magnífic web per a plasmar-hi els teus pensaments.... doncs, la meva enhorabona!
    A part de la web, la troballa ets tu mateixa!
    Em temo que el sentiment que exposes tots l'hem tingut, tenim o tindrem, però com molt bé em va dir la Ilargi betea en un relat meu, qui no et sap valorar no et mereix! Però ves per on, aquest sentiments són normalment els que inspiren millors textos....
    Un petó. Vaig a llegir els teus altres relats.

  • mol bonic[Ofensiu]
    bdjer | 22-10-2004 | Valoració: 9

    Hola! aquest poema es molt bonic i te molt de sentiment. Jo aquest sentiment le tingut també moltes vegades i crec que t'ha quedat genial! anims i segueix escrivint!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Eveta

Eveta

10 Relats

38 Comentaris

29920 Lectures

Valoració de l'autor: 8.83

Biografia:
Vaig neixer en la fosca nit d'un 25 de novembre del 81 la meva sortida va ser una mica dificultosa ja que estava tant be al ventre de la mare que em feia mandra sortir, i així m'he quedat una noia mandrosa que es passa la vida dormint, molt independent, amiga dels seus amics i una mica trapella. Intento estudiar el que més m'agrada que és inefc. La meva curta vida ha estat molt lligada als esports i a tot el que envolta aquest món he practicat el futbol, bàsquet, tenis, natació... i tot els esports que m'han deixat o he tingut oportunitat de practicar. Una altra afició que mai penso perdre es el meu amor als animals sobretot als gossos la boira (una husky) i la xuleta (mestissa) són les dues ninetes dels meus ulls.

Ara us preguntareu com em ve això de l'escriptura, doncs, la veritat es que no ho sé,
el fet és que vaig trobar la pàgina per casualitat i vaig tenir curiositat de plasmar el que sentia en un paper i ja veieu tot el que en surt, mai havia tingut curiositat per escriure res fins fa ben poc.

I dono les gràcies als que fan posible aquesta pàgina ja que d'alguna manera m'han iniciat en l'escriptura.

Espero poder anar llegint i gaudint dels vostres textos i compartir els meus "relats" amb tot vosaltres.

Una forta abraçada i continueu escribint com ho feu.

Sigueu feliços...