Si pogués...

Un relat de: Eveta

Si pogués despertar immersa als teus ulls
faria somnis en l'aire
com la boira fa mes fosques les nits.

Tu crearies somriures
com la lluna crea enyorança
crearies mirades, pensaments, sospirs, paraules...
com el temps evoca l'oblit.

Si pogués desitjar...
et pintaria una estrella
on només tu la poguessis mirar
i la miraries amb ulls brillants
com l'infant que dibuixa somnis
en la sorra del mar.

Jo canviaria el color dels meus ulls
si em dediquessis un sospir, un somrís...
seria com un núvol feliç
que es gronxa en el cel
seria un instant en el paradís.

Faria clara la nit
gel en el foc...

faria vida en la mort

Si pogués...











Comentaris

  • si pogués...[Ofensiu]
    George Brown | 22-01-2005

    ... et diria què és molt maco voler fer el que fos per una altra persona... voler-ho canviar tot si fos necessari... però ara bé la reflexió, hem de canviar la nostre manera de ser? ens hem de ‘vendre' per obtenir una mica d'amor? personalment et diria que no. Però una cosa son els ideals i l'altre la realitat... quans cop no he volgut canviar per algú? aaai...
    M'ha agradat molt com expresses el que per tu seria la felicitat... el que series capaç de fer, m'ha agradat especialment això de ‘Jo canviaria el color dels meus ulls', un clar reflexa del teu desig. Un poema molt maco i molt ben escrit, ple de versos meravellosos, felicitat!

    una abraçada,
    Jordi.

l´Autor

Foto de perfil de Eveta

Eveta

10 Relats

38 Comentaris

29922 Lectures

Valoració de l'autor: 8.83

Biografia:
Vaig neixer en la fosca nit d'un 25 de novembre del 81 la meva sortida va ser una mica dificultosa ja que estava tant be al ventre de la mare que em feia mandra sortir, i així m'he quedat una noia mandrosa que es passa la vida dormint, molt independent, amiga dels seus amics i una mica trapella. Intento estudiar el que més m'agrada que és inefc. La meva curta vida ha estat molt lligada als esports i a tot el que envolta aquest món he practicat el futbol, bàsquet, tenis, natació... i tot els esports que m'han deixat o he tingut oportunitat de practicar. Una altra afició que mai penso perdre es el meu amor als animals sobretot als gossos la boira (una husky) i la xuleta (mestissa) són les dues ninetes dels meus ulls.

Ara us preguntareu com em ve això de l'escriptura, doncs, la veritat es que no ho sé,
el fet és que vaig trobar la pàgina per casualitat i vaig tenir curiositat de plasmar el que sentia en un paper i ja veieu tot el que en surt, mai havia tingut curiositat per escriure res fins fa ben poc.

I dono les gràcies als que fan posible aquesta pàgina ja que d'alguna manera m'han iniciat en l'escriptura.

Espero poder anar llegint i gaudint dels vostres textos i compartir els meus "relats" amb tot vosaltres.

Una forta abraçada i continueu escribint com ho feu.

Sigueu feliços...