Paràsit o imbècil?

Un relat de: amelieXIII

El món,
sempre dividit entre polis i kakos,
moros i cristians,
rics i pobres,
paràsits o imbècils...

Si, paràsits...són aquell tipus de gent que no deixa de treure't amor fins que mores o rebentes...No t'estimen, potser ni t'aprecien, però necessiten tenir-te al costat;
Necessiten la teva calor, la teva olor, la companyia, les paraules boniques, les caricies, els "t'estimo", els petons dolços de bona nit, i com no, els de bon dia...

Són dèbils, són pobres, són imbècils que s'han convertit en paràsits, perquè algun dia, els van buidar l'ànima...
I et preguntaràs, si són tan dolents, que fas amb ells?

Doncs en forma de resposta he creat un segon grup d'humans: Els Imbècils.

Ells són els que estimen, no fugen dels seus sentiments, és igual quantes vegades els trepitgis que sempre s'aixecaran, i no només això, mai jutjran una persona per trepitjades anteriors;

Durant el dia somriuen i quan la lluna fa acte de presència, escriuen, ploren, canten, o simplement miren el buit..
El seu cervell, normalment, està conectat per via directe amb el cor, i amics, el cor d'un imbècil semrpe guanya..
viuen sota la demanda dels paràsits i són incapaços de desfer-se'n...
Però seguiran així sempre, per moltes bofetades que rebin, seguiran endevant, enamorant-se de l'amor, somrient pel dia i cantant a la nit...perquè?

Perquè són uns imbècils....

L'unic consol que m enduc d'aquesta reflexió, és que els paràsits, algun dia, van ser imbècils, i que en el fons, molt en el fons del seu esperit gris, hi habita una perla blanca, plena d'energia i amb moltes ganes de sortir...i només un imbècil com tu,o com jo, la podem arribar a trobar...

Que tinguis sort, imbècil.

Una imbècil enamorada.




Comentaris

  • Ja som dos!!!!!![Ofensiu]
    XaviM | 17-01-2007 | Valoració: 10

    Per mi uns dels que m'agrada mes. Em sento molt identificat. Pero soc feliç tal com soc, IMBECIL!!!!!!!
    Merci

  • molt encertat[Ofensiu]
    bandoler | 13-06-2006

    Molt ben explicada aquesta sensació que molts hem tingut més d'una vegada (uns més que d'altres). Val la pena, però, seguir essent imbècil. La clau potser és tenir la sort de creuar-se amb un altre imbècil.
    Moltes felicitats!!!

    El penúltim imbècil.

l´Autor

Foto de perfil de amelieXIII

amelieXIII

22 Relats

64 Comentaris

24062 Lectures

Valoració de l'autor: 8.79

Biografia:
Hola a tothom!
em dic Cristina i sóc de Barcelona,
m encanta escriure, però tot just he començat i la ortografia encara la tinc molt verda!
Tinc 24 anys i m encanta pensar i reflexionar sobre les coses més petites que fan que la vida sigui tan gran...
Espero que difruteu del meu cor, igual que disfrutaré jo del vostre!