No, jo no tinc nens!

Un relat de: Jimbielard

Dos quarts d´una del migdia

- Quines ganes d´arribar a casa!- em va dir la Marta.. - ara agafaria el cotxe i me n'aniria a fer la migdiada tranquil·lament, escarxofada al sofà, mentre la llum del sol m´acaricia la cara

- Doncs jo no!!

- Ah no? Noi.. no t´entenc.. prefereixes treballar les hores de gana i cruspir-te-les feinejant per un altra?, realment, no t´entenc.

- És que tu no tens qui cridi, qui jugui , qui es pugi per les parets, qui renyi, qui corri i salti de un lloc a l´altre, qui patalegi, qui plori, qui s´enfili al sofà, qui esgarrapi els coixins, qui arrossegui les cadires, qui estripi els contes, qui t´amagui el mòbil, qui tiri el paper pel terra, qui …..

- No, jo no tinc nens.


Dos quarts de cinc de la tarda.

- Quines ganes d´arribar a casa! -vaig dir a la Marta - ara agafaria el cotxe i me´n aniria corrents a casa saltant-me els semàfors en vermell mentre el meu cap anhel.la ansiosament el moment que posi la clau al pany!

- Doncs jo no!!

- Es que tu no tens amb qui jugar, amb qui deixar que s´enfilin a l´esquena mentre estàs de quatre potes cantant l´escarabat bum-bum, amb qui estudiar lliçons, amb qui jugar a buscar el mòbil amagat, amb qui cantar cançons que et recorden vells racons quan vivies amb els pares, a qui mirar com dorm, com seguir amb la mirada la fesomia de la cara d´aquest petit terratrèmol adormit fins l´endemà, tu no tens qui, jugant distretament deixa tot el que està fent quan sent el pany de la porta que poc a poc s´està obrint i, corrents, a galopades, ve a abraçar-te fent un salt., qui t´esperi, qui t´estimi i estimis amb sentiments que tu encara desconeixes.

- No, jo no tinc nens.

Comentaris

  • de veritat[Ofensiu]
    Cescpir | 18-03-2008

    QUINA CONTRADICCIO mes bonica..... quin amor mes gran se sent per ells oi? . i el relat en la teva linia.. felicitats.

    Cesc

  • Sentiments ...[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 18-02-2008

    contradictoris, però una sola veritat, ens els menjariem, oi què sí?
    (abans m'he deixat la "o" i no sé si s'entenia.)

    Ferran

  • Sentiments...[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 18-02-2008 | Valoració: 9

    contradictoris, però una sola veritat, ens els menjariem, i què sí?

    Ferran

  • Al límit sempre[Ofensiu]
    RATUIX | 18-02-2008 | Valoració: 9

    de les nostres emocions. Per ells, per nosaltres. El millor de la vida.

  • gracies anerol[Ofensiu]
    Jimbielard | 18-02-2008

    si. aixo es el millor de la vida. que sempre estem aprenent.

  • un munt de sentiments[Ofensiu]
    ANEROL | 14-02-2008

    d'experiències noves, un aprendre cada dia una mica més dels nostres fills i de nosaltres mateixos

  • gracies[Ofensiu]
    Jimbielard | 14-02-2008

    Gràcies bel.. llavors m´entens perfectament!!

  • I.....a més.....[Ofensiu]
    Esquerrana | 14-02-2008 | Valoració: 10

    és relat molt directe pel qui sap de què parles....

  • De ple.....[Ofensiu]
    Esquerrana | 14-02-2008

    ...has encertat de ple . M'has fet riure i m'has entendrit...Si, jo també tinc nens...

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Jimbielard

Jimbielard

71 Relats

252 Comentaris

90605 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona durant l'any del baby-boom i haig de fer cua per qualsevol cosa. He viscut sempre a Sant Andreu de Palomar, un poble mil·lenari annexat a Barcelona cap al 1897.
Fa poc que escric però he descobert que en gaudeixo i m'apassiona.
M'he anat fent gran, descobrint coses noves, aprenent el que m'agrada i el que no...

Per això us animo a fer qualsevol comentari que agraeixo per endavant.



https://joansamfainablog.wordpress.com/