No em demanis que t'estimi.

Un relat de: Somia amb mi
No t'entenc.
La vritat, un dia dius una cosa i fas un altre, despres fas una cosa i dius un altre, no t'entenc. Tan t'importo? A mi no mu semblava ni mo sembla, demostra-ho. Com que just ara que ya no t'estimo, perque justa ara em mires d'aquesta manera? Vols fer-me sentir malament? Donç no ho aconsegueixes, ja no t'estimo, no em demanis que t'estimi, perque no puc, mas fet molt de mal, no em demanis que t'estimi siusplau. Ara em somrius, et fas notar quan em veus perque vols que et miri. Siusplau no em demanis que t'estimi, no vull recaure en el teu amor.No vull sofrir de nou. Si t'estimo, plorare, jo sóc forta, no vull plorar i menys per un noi que no m'estima. Susplau no jugis mes amb mi, no em demanis que t'estimi.

Comentaris

  • Fes-te valer.[Ofensiu]
    Annalls | 29-11-2012

    No deixis que et facin mal, si no et tracten com tu mereixes punt i apart. Si t'estima de debò que s'aclari primer.

l´Autor

Foto de perfil de Somia amb mi

Somia amb mi

12 Relats

7 Comentaris

10861 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
M'encanta llegir. Escriure es el meu hobby, u faig sempre que necesito mostrar el que sento. Tinc 13 anys i sóc de Barcelona. Jo tinc la meva propia visió de la vida i de tot el que m'envolta. El meu lema, o la meva frase, la que em descriu es: Nothing Lasts Forever (Res dura per sempre).