Mira'm

Un relat de: Sole Ole

Mira'm. Mira'm als ulls una altra vegada ara que encara no et conec, que no m'has tocat, i diga'm que em desitges. Confessa'm que portes tota la nit mirant-me de reüll. A mi no em costa gens aguantar-te la mirada directament perque intentis endevinar el que porto a dins. Però abans d'acostar-te per dir-me qualsevol idiotesa i fer-te el simpatic com un pamplines més, abans que tot el que ara m'estàs fent somniar caigui pel terra quan ho espatllis parlant i intentant figurar ser un altre, abans de res, torna'm la mirada. Perque jo em quedaré amb això aquesta nit, amb la màgia de no saber res de tu i desitjar-te...i saber que tu també em vols sense saber res de mi. De saber-nos desitjats per un desconegut que ens atrau entre la massa humana i fosca d'aqui dins. Mira'm intensament i et prometo que no escoltaré les bajenades que em diràs més tard. Mira'm! I en aquest instant seré teva, tota teva, per un instant.

Comentaris

  • Guau![Ofensiu]
    bruNa | 28-07-2009 | Valoració: 10

    Déu ni do! la veritat és que això es una veritat com un temple! aixo pasa moltes vegades, que t'agrades amb un desconegut pero despres te n'has d'anarpero es bonic mentres dura!


    Bruna.

  • l'amor potser...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-11-2005 | Valoració: 10

    no seria tant complicat si es quedés tot en la mirada, en aquesta radiografia visual... però després obrim la boca, volem impressionar, comencem a inventar i a penjar-nos adjectius i historietes irreals i estúpides i llavors... tot s'espatlla al comprovar que no correspon a la realitat...
    els ulls analitzen i són fidels a les sensacions primeres...
    ho has escrit molt bé...
    una abraçada!

l´Autor

Sole Ole

16 Relats

21 Comentaris

20062 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
No és que sempre escrigui amb accents oberts i fent faltes d'ortografia, però els taclats francesos sòn lleugerament diferents...
i em posen lleugerament nerviosa perque no trob totes les tecles.