merihann i jo

Un relat de: cabopolonio

Contentes com mai ella i jo anem pel camí de la felicitat ,mentre ella de lluny escolta els crits de la gent al Dragon Khan jo escolto la rialla de la canalla.Totes dues simbolitzem una sola cosa , la felicitat.
Ella a punt de fer vacances i poder aprofitar-les per cuidar al seu homenet, per poder escriure , per caminar per la montanya...
Jo pletòrica, FELIÇ , gaudint de lo que em dona la vida , fruïnt de les noves amistats que el meu nou jo m'està donant.
No vull dir que no tinguem problemes ,però si els agafem amb un somriure tot canvia , disminueix la problemàtica i els trobem fins i tot una prova per ser més felices encara.
Ens adonem que fem lo que més ens agrada i així aconseguim la nostra felicitat i que encara que hi hagi coses que ens puguin pertorbar nosaltres les mirem de front i diem: estem per sobre de tot!
I demostrem que la felicitat no és una persona , no és una cosa , és una actitud i la creem nosaltres al nostre cor.
I el nostre futur és inmillorable , lliures de tota tristor , lliures de la feblesa i lliures de nosaltres mateixes.
Aquests dies tant ella com jo ens hem anat coneixent i en tant poc temps hem connectat de forma extraordinària , serà que les nostres noves ànimes s'atrauen.I ara la vida no ens fa por , li donem la cara i assumim el passat i el futur.
I aquest Nadal serà el millor , ja que per fi estarem sense tu , tristor.
Una forta abraçada de les dues per tothom que la vulgui.


Comentaris

  • una abraçada[Ofensiu]
    AINOA | 08-01-2005 | Valoració: 9

    hola Laura, m'agradat molt el teu relat.
    Demostras una gran amistad envers la Merihann la qual jo li tinc molta estima.
    Acepto la abraçada de las dues, i a la vegada us envio una forta abraçada per las dues.

  • me n'alegro...[Ofensiu]
    Lavínia | 31-12-2004

    que esteu sense la tercera companya, la tristor, i que quan pugeu al Dragon Khan ho feu amb l'alegria de guaitar el món des de l'alçada en què es troba.(I de cap avall, oi?. No me'n recordo gaire, perquè sols he pujat una vegada i n'he tingut prou).

    Bon acabament d'any i millor començament!

  • PERDÓ...[Ofensiu]
    Capdelin | 31-12-2004 | Valoració: 10

    m´oblidava de tu, cabopolonio... sóc molt despistat...
    parlava amb la merihann i la laura...
    felicitats per aquest relat tan HUMÀ i solidari...
    estic completament d´acord amb tu... les COSES i les PERSONES... són abstractes, virtuals... és l´ACTITUD l´important, la que fa fer-te feliç o desgraciat ( per més cava que beguis )
    accepto l´abraçada... no et coneixia i ara et seguiré llegint...
    per a tu, també un bon any... encara que no hagin 12 o 1000 campanades brillants... sinó somriures, paraules amigables, senzills instants...

  • NI EL PASSAT, NI EL FUTUR, NOMÉS EL PRESENT![Ofensiu]
    Capdelin | 31-12-2004 | Valoració: 10

    unides sempre... fortes, trepitjant aquesta terra tarragonina que fa olor d´avellaners, d´Aventura i de romans... sense somiar somnis falsos i utòpics móns ( això ja ho fem els poetes ), abraçades en els detalls diaris que són els que ens omplen i ens fan ésser GRANS de veritat.
    un petó i una abraçada a les dues a les que tan estimo...
    i un BON ANY... ple de somnis de terra, possibles, reals!

  • I tant![Ofensiu]
    Llibre | 31-12-2004

    Ja ho crec, que la vull. El què? Està clar, no? Vull:

    ""Una forta abraçada de les dues per tothom que la vulgui""

    És curiós, no? Dues persones a qui llegeixo sovint unides en un sol relat. M'ha agradat. M'ha agradat molt. I no només pel fet peculiar i singular de trobar-vos a les dues juntes darrere d'aquestes paraules, d'aquestes frases. Sinó perquè feia molt de temps que no apreixies per la web, Cabopolonio. Ja t'ho vaig comentar en un relat teu, no fa gaire dies. Que per aquí se't trobava a faltar!

    Doncs res: rebenvinguda de nou... i no tornis a marxar!

    Una abraçada.

    Salut!

    LLIBRE

  • dos bones amigues[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 31-12-2004 | Valoració: 9

    laura felicitats , pers ser tan feliç i poguer fer- participar de la teva felicitat, i a la merihan tambe . . . se ho mereix encara que hi hague algu que li moleste,ser feliç per nadal.
    Bon any 2005.

Valoració mitja: 9.6