Membre o (una altre forma per a no passar desapercebut)

Un relat de: 4punts

MEMBRE
El seu membre viril es mantenia inmòbil enmig del seu profundament excitant escot de llur protuberant pitrera.El seu membre (allargassat i dur com una pedra) erecte escopia petites dosis de líquid que quedaven reflectides en llurs vestidures.La força del membre era patent, milers d'actes sorgits del seu interior havien creat grans alegries.La seva potencia es reiterava en el seu interior i només sorgia en els moments més excitants o simplement en moments de pura necessitat fisiològica.El membre es mantenia allà agafat enmig els dos inmensos volums mamaris.Uns pits dolços i delicats subjectaven l'increïble membre fins que aquest, escupí bastament deixant el ventre de la noia tacat de mala manera.
Ella agafà el membre i se'l posà a la boca, entre els seu llavis, el descargolà (el descargolà?) i n'extraié el seu interior.I un cop canviada la mina del bolígraf es reintroduí el membre.
No se si us heu parat a pensar que sou uns bruts i uns depravats.Feu-ho!

Comentaris

  • quin frau[Ofensiu]
    in_perdible | 10-12-2008 | Valoració: 10

    quan la cosa està més calenta i t'entren ganes de continuar llegint... apareix el frau. Feia temps que no et llegia i entre aquest i els del Nadal m'has alegrat la tarda.
    Felicitats, guapo!

  • d'acord[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 10-12-2008

    és un boli i nosaltres uns marranots/tes per pensar en una altra cosa, però aleshores, has de treure la paraula viril, que és qui canalitza tota la resta del relat, fins que el descargola.

    bufa 4punts, feia dies que no et comentava, i just ho faig amb aquest, i és cert, d'això teu se'n diu fer trampes, però ho has fet amb molt bon humor.

    Salut company!

    Ferran

  • Fas trampa!!![Ofensiu]
    M.Salles | 10-12-2008 | Valoració: 10

    I tan si fas trampa. Potser som uns brut i uns depravats (i és clar que sí, què et pensaves?!)
    Però m'agrada la teva emprenyamenta.
    Entre la mel i la mala llet no sé pas queè em quedo.
    Potser totes dues coses. Depèn del moment.
    Endavant i no et tallis

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

Foto de perfil de 4punts

4punts

31 Relats

86 Comentaris

30024 Lectures

Valoració de l'autor: 9.39

Biografia:
costa brava
costa d'azahar
costa blanca
....
costa molt tenir una biografia al dia.
Feia temps prou de temps que no passejava per ací.....
fins aquest bon dia....
em diuen lluís, 4punts, cacau o el pastisser indomable.

sóc habitant d'unes terres oprimides (com totes)
de parla catalana ( com cap altre)

sóc pastisser i recol.lector de mots entrelligats sovint irònics i sempre entremeliats

una forta aferrada per a tots i totes
nins i nines
nanos i nanes
alots i alotes
xiquets i xiquetes
nens i nenes
menuts i grans
grans( grans persones)