Melodia estrident: (Capítol 14: La fugida )

Un relat de: Cendra de flor

Els dies que seguiren foren cada cop pitjors. Els remordiments no deixaven viure a la Maria i a les altres nenes de bona fe. I cada cop trobaven més a faltar a la Dènia, només els quedava un consol, saber que estava a recer d'aquelles, que en un altre ambient seria més feliç.
Com ara se'ls havia acabat la diversió de la Dènia es dedicaven a molestar a la Maria. Aquesta no tenia energia per defensar-se, li mancava aquella vitalitat innata que sempre havia mostrat en els moment més difícils i complicats, només tenia forces per fugir, en un procés innat d'autodefensa, se sentia tant culpable, tant sola, tant desgraciada, tant poca cosa.
- "Ja sé , ja sé, he de fugir d'aquí, he d'abandonar aquest món" -pensava la Maria, mentre donava tombs pel carrer com una somnàmbula.
-" No sóc prou forta per continuar vivint!"- aquest pensament cada cop prenia més intensitat.
La mare de la Dènia li havia preparat una petita fugida, res comparada a la que volia fer la Maria. Aquesta escapada era sense retorn possible, només podia comprar el bitllet d'anada ja que el de tornada no existia.
-" Què serà millor?- pensava- menys dolorós un tren que em passi per sobre, un cotxe o una vuitena planta .
No s'acabava de decidir o era que en el fons sabia que era una bajanada, el que volia fer, que no solucionava res...


Comentaris

  • Fugida[Ofensiu]
    domi1 | 01-02-2011 | Valoració: 10

    Fugir mai es bo, però si aquest fugir es tracta del suicidi encara ho és menys.

    Felicitats

    Domi

  • Dr. Livingstone | 05-10-2010 | Valoració: 6

    Un detall sobre les cometes i els guions . O una cosa o l'altre. Per exemple :

    -" No sóc prou forta per continuar vivint!"- pensava

    jo posaria :

    " No sóc prou forta per continuar vivint!", pensava

    També hauries de repassar les cacofonies, el "pensava" es repeteix massa, podries evitar-ho fàcilment.

    Salutacions.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Cendra de flor

Cendra de flor

41 Relats

208 Comentaris

40658 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Cendra de flor, cendra d'espina,
d'haver cregut, d'haver estimat;
per a moldre aquesta farina
cada instant fou un gra de blat.

Màrius Torres

M'encanta la dedicatoria del llibre Te deix amor la mar com a penyora de Carme Riera
A Eva, a la dona
Als que no hi són tots...
Als que es passegen del braç de la anormalitat.
Als difícils.
Als isolats.
Als pervertits.
A aquells a qui contorba la bellesa...
Però també a tots els altres.

M'agrada escoltar les cançons de Paco Ibanez, sobre tot " palabras para Julia" poema de José Agustín Goytisolo , sobretot quan necessito forces per tirar endavant.