Matar la infantesa ( Infidelitat).

Un relat de: Naiade

Encara recordo aquells moments on una mena de tristesa m'envaïa, sense saber per què.

Aquella casa gran, amb els sostres alts. Aquella soledat que em feia sentir insignificant i abandonada. Una llum petita en el cosidor, la Maria, la senyora que feia les feines de casa, escoltant la ràdio.

- Hola Clara què fas? No jugues a res?
- On és la mare? Quan vindrà?
La Maria mirant-me de reüll, murmurava, un vés a saber on deu ser. Jo captava que amagava alguna cosa.
- Apa no em facis parlar, que tinc feina. Vés a jugar.
D'adolescent ja vaig començar a captar el que passava.
El primer cop que me'n vaig adonar, estava estudiant, amb molta mandra.

Va sonar el telèfon i la mare va contestar. La seva veu sonava diferent, va tancar la porta.

Jo com si intuís que alguna cosa no rutllava, vaig sortir al passadís i sense fer soroll, vaig asseurem sobre aquelles rajoles de colors, típiques de les cases antigues de l'Eixample.

Llavors va ser quan tot va quadrar-me.

La meva mare enganyava al meu pare. Parlava coquetejant , dient coses que m'escandalitzaven. El cor va començar a bategar-me tan fort que tenia por de que se sentís a través de la porta.

Varen citar-se al lloc de sempre.

La gelor del terra va envair-me per tot arreu, i una forta tremolor, va apoderar-se de mi.

Per sort la conversa va ser llarga i em va donar temps de tornar a la meva habitació fent veure que estudiava.
Ella va venir més contenta que mai, volia donar-me conversa, jo esquerpa vaig dir-li que tenia molta feina.
A partir d'aquell dia, alguna cosa es va trencar dins meu, fent que tot canviés a la meva vida. Sempre més l'he menyspreat, això també va fer que m'acostés més al meu pare, intentant compensar amb el meu afecte, el greuge al que era sotmès i del que espero mai arribes a saber-ne res.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275708 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com