M'allunyaria de tu, sols per Tu

Un relat de: kispar fidu

Només sabent
que les meves paraules
et fessin somriure,
mai deixaria de parlar.

Si sabés que sols amb un somriure
podria fer brillar els teus ulls,
l'alegria banyaria el meu cor.

Si sentís que a l'estar amb tu
la il·lusió en el teu rostre no desapareix,
em passaria la vida al teu costat.

Desitjaria poder sentir-te a cada instant a prop,
però només sabent que no estaries bé,
ensorraria els meus somnis
i deixaria que la distància m'allunyés de tu
enfonsant-me en un bosc fosc d'on sortir-ne fos quasi un impossible.

Només sabent que no estaries bé,
m'allunyaria de tu
deixant que la distància m'arravatés tots els somnis.

Comentaris

  • Donar-ho...[Ofensiu]
    bdjer | 18-04-2006

    ... tot, fins i tot el que et lliga a aquesta persona, el que és el teu somni, la teva lluita, tot per saber que és feliç... Potser el que realment volem saber és només això, i deixem que la seva felicitat se'ns contagi encara que no hi poguem ser partícips.

    Feia temps que no em passava per aquí, i veig que segueixes escrivint igual de bé ;) No deixis mai de lluitar pel que vols, algun dia el temps et compensarà, segur!

    Fins aviat, petons!

    Bdjer

  • genial..[Ofensiu]
    _shamandalie_ | 20-01-2006 | Valoració: 10

    si, expressa coses que entenc.. i m'encanta.. el titol et deixa impressionat i.. el fet de allunyar-te d'una persona només perke sigui feliç.. es un gran gest, si.. x mes mal ke faci.. noia tel poso a preferits i tot! de veritat, és prexiós! MOLTIXIMES FELICITUKIS! ..i gràcies

  • la paor[Ofensiu]
    jaumesb | 11-01-2006 | Valoració: 10

    no guarda la vinya, la perd

  • Increible...[Ofensiu]
    fada_negra | 08-01-2006

    Pot sonar estrany...però estic plorant...però,gracies per fer-me plorar,perquè son les llàgrimes mes makes que mai han surtit dels meus ulls..de debò...gracies

  • Un gest molt altruïsta,[Ofensiu]
    brideshead | 03-01-2006

    aquest teu, estimada dofineta.

    M'allunyaria de tu, si amb això sabés que has d'estar bé, encara que jo renunciés a tots els somnis, a l'amistat més volguda, sols per tu... no sé, no sé.... a mi se'm faria molt difícil.... tant de bo no ho hagis de fer mai!

    Una abraçada i un any ple de felicitat i lletres!

  • M'allunyaria de tu[Ofensiu]
    tramuntana | 03-01-2006

    sols per tu. Preciós. El què més m'impacta del poema és aquest títol. Quan realment estimes a alguna persona podries fins i tot allunyar-te d'ella, per ella. És molt bonic estimar tan a algú, una de les millors coses que et poden passar!
    M'agrada també molt aquesta estrofa què dius:
    - Si sabés que sols amb un somriure
    podria fer brillar els teus ulls,
    l'alegria banyaria el meu cor.-
    Quan la persona què estimes és feliç, irremediablement tu també ho ets. A mi m'ha passat. Quan veig a alguna persona de les que estimo somrient no puc evitar somriure jo també. No perdis mai la capacitat d'estimar algú tan o més què a tu mateix, és el millor que ens pot passar en aquesta vida.
    uff com m'he enrrollat!!!! jeje bé, molts petons i espero què hagis començat l'any amb molt bon peu!!!

    laura^^

  • hi ha...[Ofensiu]
    Ullets | 03-01-2006 | Valoració: 10

    algú que conegui perfectament les misterioses "normes" del amor? Paraules increïbles d'una persona increïble, això ho tenim tots clar.
    El que transmeten els teus escrits (i jo els he llegit en súper primícia!!!!! jijij), és una desesperació tan absoluta que espanta. Es complicat modificar relacions constantment, i creure que una persona actua justament com tu esperes.
    La veritat es que estàs fent un treball interior brutal, fa quasi quasi un any (encara no...), tot just et descobries davant el mon, i ara... ara ja ningú et pot parar els peus per demostrar el que vertaderament ets.
    I mira.. a mi m'encanta el que ets! I em sap greu que pateixis tant sempre... i que... be, em sap greu que no aconsegueixis el feedback amb les persones que t'has estimat tant, entre elles jo mateixa.
    Però estic molt segura, de que un dia apareixerà la persona (fixa't que... no posem sexe), que et farà vibrar, i amb qui compartiràs un munt de coses precioses!
    Gràcies per tot preciosa!
    I love you so mucho!

  • Yuna | 02-01-2006 | Valoració: 8

    d'això se'n diu Estimar .... Enhorabona!

  • s'ha d'estimar[Ofensiu]
    Perestroika | 02-01-2006

    molt a algú, per dir-li aquest grapat de coses tan dolces, per ser capaç d'allunyar-te d'ella, sols per ella...

    No sé perquè has dubtat al penjar-lo, el trobo preciós! Dels millors que t'he llegit!

    Una abraçada immensa, petardi meva!!!! Feliç 2006 ple de cacaolats!!!!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210410 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo