Malabars. Un mal dia el pot tenir tothom... (microrelat)

Un relat de: Anjo Laví

Quan va veure passar el seu braç ensangonat en mig de les moto-serres, i tot va anar per terra... va saber que els seus dies de glòria, com a malabarista de carrer, estaven acabats.

Comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    brins | 26-01-2011 | Valoració: 10

    Un petit GRAN RELAT. Les paraules precises per explicar una història esgarrifosa amb un humor brillant.

    Una abraçada,

    Pilar

  • gypsy | 29-12-2007 | Valoració: 10

    Fa esfereir, una mica gore.
    També fa somriure, aquest humor tan especial i ocurrent.

    Salut i literatura!

  • Quina col·lecció de tres ![Ofensiu]
    Siset Devesa | 20-06-2007

    Aquesta brevetat, concisió i ironia, amb les paraules justes, fa que petites històries siguin grans peces literàries.
    M'han encantat i em recorden especialment l'estil Calders, per la quotidinanitat de les històries i el to sarcàstic.
    Endavant !

  • Leela | 17-05-2007 | Valoració: 10

    Boníssim!!!
    si utilitzes les mans per treballar no vagis fent malabarismes heheheheh!!
    Molt bons els tres microrelats. M'encantes: la dosi justa de tot, ben encapsulada, que es desplega àmpliament a la ment del lector.
    Gràcies!

    Leela

  • Mcrrlt fntstc!! (microrelat fantàstic!!)[Ofensiu]
    aaa | 16-05-2007

    Un microrelat collonut, amb la dosi justa de sang, fetge, mala sort i cinisme.

    I també amb moralina: "no et facis amic del paio lleig de "La Matanza De Texas" i no juguis amb ell a "pedra, paper i tissores" si vols conservar les teves eines de feina intactes"

    Roarscach

Valoració mitja: 10