M'agrada (IX)

Un relat de: Sara Serra
M’agrada caminar pels carrers del poble a la tardor, quan es comença a fer fosc i arriba el fred, gairebé sòlid, com un glaçó gegant que llancés algú des de dalt. Les passes esmorteïdes per les voreres molles de silenci. Les fulles empaitant-se juganeres. L’olor del fum de les llars de foc que recuperen l’alè després de l’estiu.

Comentaris

  • També m'agrada[Ofensiu]
    Espurnes | 14-01-2019 | Valoració: 10

    Esplèndid Sara a mi també m'agrada sobre tot l'olir del fum de les xemeneies..Gràcies per expressar-ho amb tanta tendresa.
    Segueix ... no parís!!

  • Magnífic[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-11-2018 | Valoració: 10

    Una bona reflexió sobre el teu gust sobre la tardor.
    M'ha encantat com ho descrius...
    És excel.lent...
    Una abraçada, Sara.
    és que escrius molt bé i amb molta senzillesa...

    Perla de Vellut
    Rafael

  • Tardor[Ofensiu]
    Canela fina | 31-10-2018 | Valoració: 10

    A mi també m'agrada, la tardor és un regal d'olors i colors per als sentits. Jo també he escrit a la tardor aquesta setmana. Abraçada

  • Melangia.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 20-10-2018 | Valoració: 10

    M'encanta aquesta breu descripció que fas de l'arribada del temps fred. Perquè a més d'ésser una bella estampa la qual tots en alguna ocasió hem percebut, també té certa dosis de melangia que fa remembrar quelcom perdut... Jo tinc un poema INTEMPORAL, diferent en la concepció, però semblant en essència, que també recull aquesta percepció teva, de persona sensible i romàntica alhora. Salut, Nil.

  • Retrat íntim[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-10-2018 | Valoració: 10

    Un breu retrat d'un espai, el teu, personal i de tothom alhora. El poble és de més gent, però el teu espai l'has dibuixat magníficament en aquest escrit. Jo també visc en un poble i puc sentir el mateix que descrius. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Sara Serra

Sara Serra

17 Relats

65 Comentaris

11531 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
De tant llegir-vos, m’han vingut ganes d’escriure. Coses senzilles, petites, que m’agraden…
Sóc filla, germana, mare. Treballo, llegeixo, escric, pinto, estimo. Ploro i ric. No em canso de viure.
sarahserra@outlook.es