M'agrada (XI)

Un relat de: Sara Serra
M’agrada ensumar les flors del cirerer, quan s’obren totes a l’hora i un pom toca a l’altre i no es veuen ni els troncs de les branques. Milers de pètals emblanquinant el blau cel. Acostar-hi la cara a poc a poc, fins que les sedoses corol•les m’acaricien les galtes delicadament. Tancar els ulls, amb el sol picant vermell a les parpelles. El zumzeig de vespes, abelles i borinots espessint l’aire del març. La remor gairebé imperceptible de les flors empolsinant-me la pell de pol•len. Empassar saliva. Oblidar-me del món, de tots els móns. Aspirar la tènue aroma d’anís i citrons, matafaluga i ravenissa. Enlairar-me per una espiral de fragància.

Comentaris

  • Mimikri | 21-01-2019

    School yearbooks seem like a good idea at the time; but, as the years stretch into decades, they turn into often disturbing reminders of just how fashionably and follically challenged you once were.

    1...5678910111213...

  • Prefecto[Ofensiu]
    Mimikri | 21-01-2019 | Valoració: 10

    Still, the researchers concede that an attractive woman is going to have much better overall job opportunities than a Plain Jane. And, of course, they also have free reign to speed on our highways.

  • M'agrada XII[Ofensiu]
    Sara Serra | 23-12-2018

    M’agrada besar-te el somriure.
    **********************************

    (Des de l'octubre que estic intentant que em publiquin aquest "m'agrada" però no ho fan ni em diuen res, al final he suposat que no surt a la llum perquè és massa curt. Així que el poso aquí, perquè encara que tingui poques paraules, crec que diu molt)

  • M'encanta com escrius...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-11-2018 | Valoració: 10

    Oh! què formosós i què tendre, amb molta delicadesa i sensacions que donen un aire de fantasia i amb molt de colorit i aromes.
    Una abraçada dolça... Sara.

    Perla de Vellut.
    Rafael Molero

  • Món de sensacions.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 28-10-2018 | Valoració: 10

    Que fóra un món sense flors? Trobarien els nostres ulls qualque altre substitut on bressolar llurs ninetes? El teu poema "M'agrada" !. Perquè llegint-lo m'ha fet, per uns breus segons, oblidar-me de mi mateix i de tot allò que m'envolta. M'ha fet particip del teu món de sensacions: vista, oïda, gust i tacte!. Què hi puc demanar més?

  • Flors[Ofensiu]
    llegiresviure | 28-10-2018

    Ha estat com si jo mateixa ensumés les flors d'aquest cirerer.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Sara Serra

Sara Serra

17 Relats

65 Comentaris

11486 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
De tant llegir-vos, m’han vingut ganes d’escriure. Coses senzilles, petites, que m’agraden…
Sóc filla, germana, mare. Treballo, llegeixo, escric, pinto, estimo. Ploro i ric. No em canso de viure.
sarahserra@outlook.es