M'agrada XIII

Un relat de: Sara Serra
M’agrada observar les fileres que fan les formigues. Ajupir-me i mirar-les de la vora, en primer pla, com si jo fos una d’elles. Fixar-me en el ritme que porten, la manera en que s’esquiven les unes a les altres, com arrosseguen grans de blat, una abella morta, un trosset de pa... Arribar amb elles fins el formiguer, rodejat d’esclòfies i pellerofes rebutjades perquè ja han estat buidades de contingut.

Comentaris

  • Molt original...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-01-2019 | Valoració: 10

    Què bé ho relates aquest relat, que dona la impressió de veure les formigues amb la seua paciència amb els trossos de mejar en la boca i a poquet a poquet. Un relat que a mi també m'ha agradat amb la bona observació per les formigues.
    Una abraçada...
    Perla de Vellut

  • Siiiií, kefas![Ofensiu]
    Sara Serra | 16-01-2019

    Des que vaig llegir per primera vegada el cal·ligrama de Papasseit sobre les formigues, que sempre que en veig una filera em venen aquests mots al cap. Gràcies per posar-los aquí.
    De la mateixa manera, quan plou, em ve al cap "Avui plou i ploro" :)

  • La Formiga d'or[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 12-01-2019 | Valoració: 10

    En el fons no has crescut...encara ets aquella nena que saltava a corda o jugava al palet. És una gran observadora de les petiteses de la vida i les coses. La maduresa té aquestes coses...

  • Per les rutes amigues[Ofensiu]
    kefas | 12-01-2019

    Em suggereix el haiku d'en Salvat-Papasseit

    Camí de sol
    Per les rutes amigues
    Unes formigues

l´Autor

Foto de perfil de Sara Serra

Sara Serra

17 Relats

65 Comentaris

11532 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
De tant llegir-vos, m’han vingut ganes d’escriure. Coses senzilles, petites, que m’agraden…
Sóc filla, germana, mare. Treballo, llegeixo, escric, pinto, estimo. Ploro i ric. No em canso de viure.
sarahserra@outlook.es