MADURAR JUNTS

Un relat de: Materile
MADURAR JUNTS

Des de l’objectivitat i la maduresa que dóna la vida, en Martí creu que ha sabut esquivar i superar els molts problemes que va patir. Aquesta és la millor etapa de la seva vida.
Es considera afortunat: té una dona a la qual adora i l’adora, dos fills que són dues joies, una feina per la qual lluitar i un munt de records que ja no li fan mal.

El soroll d’una clau interromp el fil dels seus pensaments.

–Martí, estimat, creia que ja estaves a punt.

–Perdona, feia balanç de la meva vida; sóc tan feliç! Tinc tants projectes per deixar constància del meu pas per la Terra. Si no és així, la Vida no té sentit, el sofriment no pot ser mai estèril, ha de tenir uns fruits: igual que el nostre amor, els fills, els estudis sobre la ciència...

–Tanca l’ordinador i anem-nos-en. Pensa que encara t’has d’arreglar i que a les vuit hem de ser al Liceu: ens esperen. En Jesús i la Marta ja deuen ser de camí, la Valquíria no té espera.

–La música de Richard Wagner sempre m’ha donat la força que no tenia. Fins que vaig descobrir que tu eres la meva Valquíria, i que sense saber-ho, vas venir per salvar-me d’aquell món horrible; et vas presentar quan estava perdut i malferit, em vas guiar cap a la clariana interna, i la teva força i la meva van poder matar els fantasmes del meu passat. No em deixis morir mai, Valquíria meva!

La Núria el va besar i li acaricià el cap. A cau d’orella li cantà:

«Paraules d’amor senzilles i tendres. | No en sabíem més, teníem quinze anys. | No havíem tingut massa temps per aprendre’n, | tot just despertàvem del son dels infants».

–Recordes quan ens vam conèixer, en teníem més, era a la universitat i les nostres paraules també eren senzilles... Tu no volies saber res de les dones; les tenebres del teu passat t’embolcallaven i els nostres cors es van despertar, i, el nostre cos va fer la resta.

–I així continuarà. Superarem junts tot el que ens arribi.

Comentaris

  • Notes d'amor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 01-04-2015 | Valoració: 10

    La música com a companyia infatigable de l'amor, sigui Wagner, Serrat o qui desperti vibracions. Aquesta parella en té i en tindrà més encara. Un relat molt ben portat, que el sento molt a prop i em toca la fibra. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Donant sentit a la vida...[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 24-03-2015

    i arraconant els fantasmes del passat, gaudint de la vida familiar present, la que es toca, la que es veu, la que es canta.
    Aquest relat no deixa de ser un cant a la vida i a l'amor. L'amor entre aquesta deliciosa parella que està per la tasca de madurar junts. I que sigui per molts anys, oi, Materile?
    Una abraçada ben feliç, estimada!

  • AMOR, AMOR[Ofensiu]

    Quina història d'amor més bonica!! I està molt ben escrita. Felicitats!! I moltes gràcies pel comentari al meu relat, maca!!

  • Felicitat compartida[Ofensiu]
    brins | 19-03-2015 | Valoració: 10

    Un bell relat d'amor explicat amb la dolçor i la tendresa de qui coneix el gran tresor de poder compartir la vida amb la persona estimada.

    Moltes felicitats, Maria Teresa,

    Pilar

  • Transmets...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 19-03-2015 | Valoració: 10

    Transmets la teva manera de ser en els teus relats. Tots ells, o la majoria, et donen serenor, pau, alegria... Aquesta maduresa...!
    —Joan—

  • En aquest relat no hi manca res[Ofensiu]
    Naiade | 19-03-2015 | Valoració: 10

    La maduresa de la parella que s’estima, la serenor, el toc de musica i la canço de Serrat ( que m’agrada molt) per acabar-ho d’arrodonir. Molt bo.
    Una forta abraçada

  • Feliç[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 18-03-2015

    Que bé que el teu Martí, a la maduresa, sigui un home tan feliç! I tu ens ho expliques amb una òpera de Wagner de banda sonora.

  • Feliç[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 18-03-2015

    Que bé que el teu Martí, a la maduresa, sigui un home tan feliç! I tu ens ho expliques amb una òpera de Wagner de banda sonora.

  • precios[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 18-03-2015 | Valoració: 10

    Un bon relat

Valoració mitja: 10