L'última gota

Un relat de: AtzaVaRa

I l'última gota ha estat presa,
ara ja cap paraula té sentit.

Ni sabent per on surt el sol
ni per on juga a la nit,
continuo cavil·lant...

He tancat el diccionari,
de les paraules que em
recoden a tu, i ara,
els meus somnis
semblen de plom.

I l'asfalt del carrer,
és tota una mar,
i cada portal,
tot un món.

I la maleïda inspiració,
que encara no ve,
que entre llapissos i tel·les,
s'escola no sé com...

Comentaris

  • És molt fotut...[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 06-07-2005 | Valoració: 10

    quan no hi ha la inspiració al darrere que et bufa al clatell l'aire calent de les paraules bones... Però encara que hagis escrit aquest text sense ella t'ha molt bé! A tu no et fa falta juda per ser la millor!
    No t'aturis
    Juseph

  • wapa![Ofensiu]
    silvia_peratallada | 08-05-2005

    "Ni sabent per on surt el sol
    ni per on juga a la nit"
    increïble...
    el dia que vingui la inspiració, que tremolin els papers!!!
    ànims, i paraules!!
    SAlut!
    Sílvia

  • bucant la lleugeresa[Ofensiu]
    Gica Casamare | 04-05-2005

    "els meus somnis semblen de plom", és d'aquells moments quan s'anhela la lleugeresa de qui vol volar en la felicitat, però l'aferren...

  • Una gota plena.[Ofensiu]
    eternasomiadora | 04-05-2005 | Valoració: 10

    Trobo ke has posat mes del que penses. la inspiracio i es present, a mi m'agradat, no tamoinis sempre torna a ploure!!

  • però...[Ofensiu]
    Capdelin | 04-05-2005 | Valoració: 10

    què et passa? ets cega?
    "... i la maleïda inspiració encara no ve..."
    però... si ja ha passat, ha entrat dintre teu de puntetes, sense moure cortines de cotó suau... i d'aquesta gota d'aigua n'ha fet un font de frescor... i t'ha deixat aquest preciós poema... jugant amb l'abstracció que als dos tant ens agrada...
    "i cada portal tot un món" i cada porta un mot del que treure una pinzellada per donar color a l'asfalt de la ciutat adormida...
    "he tancat el diccionari de les paraules que em recorden a tu... i ara els meus somnis semblen de plom" què guapooooo!!!
    ja saps que ets una de les meves preferides... que m'entres ben endins... que fas de la poesia una veu com la de Björk... única, paranoica, assimètrica, rebel, cúbica, bestialment pura, gens nyonya, profunda...
    encara que estiguis a punt d'estrenar l'obra de teatre, tensa i a la vegada il-lusionada... has trobat una estona per deixar-nos aquest poema que fa olor a tu, a pura essència de Cèlia!!!!
    un petonàs, futura sòcia ja ja ja... i "molta merda" per al diumenge dia 8!!!

  • agafarem les gotes de la pluja , si cal...[Ofensiu]
    ROSASP | 03-05-2005

    Has aprofitat molt bé aquesta última gota...

    Quan es tanquen les portes d'allò que et dona il·lusió, els somnis ja no volen eteris i juganers per sobre del cap, per dins del cor.
    Manca llum entre les ombres, estels en la nit, màgia en la punta del dits...
    Sort que aquesta energia és recarregable i gairebé sense adonar-te'n, s'omple la pell de la vida d'altres gotetes fines, que esdevenen un nou bassal d'inspiració...

    Petooons!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de AtzaVaRa

AtzaVaRa

96 Relats

393 Comentaris

134322 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:


"No s'entenia la cançó de la nit,

de tan clares com eren les paraules."


Salvador Espriu
(Llibre de Sinera)




txe_underground@hotmail.com

www.fotolog.com/atzavara