Lletraferida

Un relat de: Josoc

M'agrada escriure. Em presento a qualsevol concurs. N'he guanyat alguns, pocs. No tinc sensació de fracàs quan no ho aconsegueixo. El que més m'agrada és participar. Formar part d'un grup de lletraferits com jo. Sentir pujar l'adrenalina esperant els resultats. Conèixer l'obra guanyadora sigui la que sigui. Felicitar l'afortunat. Sentir-me part de l'èxit de convocatòria.


Comentaris

  • Ferits per amor a les lletres[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-01-2011

    Arribo ara fins el darrer d’aquesta sèrie de microrelats, que parla de l’èxit i el fracàs: bons temes!

    Em trobo davant d’una sèrie d’afirmacions que podrien definir a un bon grapat de nosaltres... vull dir, de relataires, i de persones que gaudeixen llegint i proven d’escriure, i sense grans pretensions comparteixen el que van creant, i formen part d’aquesta manera d’un grup d’amics i coneguts, reals en alguns casos, en d’altres tan sols virtuals.

    I ara, jo comparteixo amb tu aquest Èxit/fracàs,
    I t’envio una abraçada de diumenge,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121088 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.