Llágrima de lluna

Un relat de: Jeremies Bover

Llàgrima de lluna,
rodona i plena,
dolça joia apreciada.
Tu que et deixes admirar,
et desprens,
et precipites,
caus,
llisques,
et llences,
descendeixes...
contra un oceà de tristesa, on el sentiment més
profund és l'amor, que remou les aigües, les
enterboleix, amagant la realitat, la veritat eterna
la raó de viure, estimar algú i ésser estimat.

Comentaris

  • quin art![Ofensiu]
    llàgrimes de neu | 07-11-2005

    i a mi que no m'agrada la poesia...però llegint el títol no me n'he pogut estar. Trobo que la poesia amaga moltes capes de missatges diferents, i molta estètica. Hi hauré de pensar molt per treure'n tots els significats d'aquest poema, però pel que fa a l'estètica t'haig de dir que les metàfores que fas servir són molt boniques. Sembla que persegueixin un encant. =)

  • la busca de la felicitat[Ofensiu]
    Shu Hua | 15-04-2005 | Valoració: 9

    ens mou. He llegit el títol i m'ha agradat i el poema també, parla de sentiments, amb paraules maques. És un poema trist i dolç.
    Una abraçada
    Glòria

  • ella, complice[Ofensiu]
    quetzcoatl | 15-04-2005

    Hola Jeremies : )

    Primer de tot dir-te que t'he llegit un parell de textos i em semblen molt interessants; de segur que aquest cap de setmana m'hi capbussare de ple i fare algun que altre comentari. De moment, felicitar-te per aquestes linies a la lluna, plenes de sentit i poesia!
    Gracies tambe pel comentari al meu des-poema i per haver deixat la porta oberta per tal de poder-te coneixer!

    Una abraçada i fins aviat!

l´Autor

Foto de perfil de Jeremies Bover

Jeremies Bover

22 Relats

31 Comentaris

38161 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Nat en una tardor de mitjans dels setanta en una ciutat de la Catalunya central, convisc escopint crues febleses i escrivint metàfores enravenades.
Sóc autodidacta i la meva passió és llegir, escriure crec que ja va lligat amb la lectura. Vull fer-me llegir perquè tothom opini, així que a comentar-me s'ha dit (accepto crítiques).
Jo també us llegiré a tots.