Les pessigolles del meu ventre.

Un relat de: La noia dels llavis vermells
Ahir no podia dormir el meu cap donava voltes, no podia parar de pensar en tot allò. Necessitava dormir però no podia. Els meus pensament no es concentraven en el meu cap, sinó en una altre part del meu cos. Tenia de fer quelcom per solucionar-ho. Vaig recolzar el cap i estirar-me, i vaig baixar el braç esquerra lentament. El meu cos estava tens, el braç continuava baixant fins arribar al meu ventre, vaig parar, la calor s'apoderava de mi. Tot seguia concentrant-se en aquell lloc. La meva mà va baixar sola sense cap ordre, sabia que si continuava no podia parar fins que acabes, però era la forma més plaent de acabar amb això. Vaig moure els meus dits i vaig acariciar-me el ventre, baixaven lentament i van obrir la goma de les meves calcetes. Baixaven encara amb més força i no els podia parar. Baixaven i baixaven; i la temperatura augmentava. Vaig recolzar l'altre braç, el meu cos ara estava relaxat, estava preparat. Vaig començar acariciar-me el clítoris, primer molt suaument. El plaer era molt intens i volia molt més. Vaig pujar la intensitat i les carícies eren molt més fortes, més plaents. Estava massa calenta com per deixar-ho estar, a més només tenia ganes de continuar. Vaig introduir els dits a la meva vagina i vaig començar a tocar-me, no podia parar. Em massejava el clítoris, pujava i baixava els dits lentament per sentir més, estava a punt i vaig tornar a pujar la intensitat, estava humida, molt humida i faltava poc per acabar, notava aquelles pessigolles al meu ventre, aquelles que tan m’agraden. Em faltava tant poc, vaig agafar el llençol i el vaig prémer ben fort, no para de sentir, era plaer, era tant gratificant. De sobte la meva vagina es va contraure, ho vaig notar, la intensitat augmentava, les meves cames es van dormir, em sentia tan relaxada però alhora tant calenta. Vaig arribar. Vaig arribar com mai havia arribat i va ser una pau immensa, va ser un orgasme. Va ser unes pessigolles calentes que envoltaven tot el meu ventre amb una força increïble. Sense cap dubte és la millor sensació que he experimentat, i m'agrada molt tornar-la a experimentar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer