L'àvia

Un relat de: Clar de lluna

No sé quantes vegades m'havies dit:
- Ja em trobaràs a faltar ja el dia que no hi sigui.
I quanta raó que tenies. Et trobo molt a faltar i penso tantes vegades en tu... No saps quant he après al teu costat!
Ha estat un camí llarg i dolorós, ple de sacrifici per tots. Però sobretot ha estat una lliçó vital de força i valentia. El teu llarg adéu ens ha fet més bons i ha omplert de tendresa i amor totes les ferides.
No oblidaré mai el teu últim petó. No oblidaré mai el teu últim sospir.
T'estimo.

Comentaris

  • un cant al present[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-02-2008

    Gràcies. He gaudit, gaudeixo, del teu cant present ple d'amor.

  • .. i tan que els trobem a faltar![Ofensiu]
    unchained melody | 04-02-2008 | Valoració: 8

    aquest agost fara nou anys que es va morir el meu avi, jo en tenia 5 acabats fer.. no era concient del què passava, però me'n recordo del moment en el qual el meu pare m'ho va dir, va ser horrorós.. era petita i poca cosa recordo d'ell però hi ha moments que el trobo a faltar, el dia de la meva comunió, el meu primer partit.. petits instans que m'agradaria compartir al seu costat però ara és tan lluny..


    m'ha agradat aquest text, es sincer i crec que molta gent s'hi pot sentir indentificada :)

  • Hola Roserdeljardí[Ofensiu]
    Clar de lluna | 04-02-2008

    Hola roserdeljardí,

    Primer de tot, dir-te que desitjo que mai més se't passi pel cap el suïcidi, n'he viscut de prop i és terrible pels que es queden, jo sóc de les que pensa que el valor es troba en la lluita, en el no rendir-se, en el viure,... Espero que siguis valenta per superar sempre els entrebancs!

    Respecte l'àvia, em sap greu que estigui malament, però intenta ser positiva, la mort forma part d'un procés i potser és una de les coses més justes d'aquest món ja que tots hi passarem. Pensa que els sentiments amb el pas del temps es transformen i el dol punyet d'una pèrdua es converteix amb tendresa i amor envers l'admiració per aquella vida.

    La meva àvia va estar molt de temps malalta, prou per acceptar la malatia, prou per acceptar que ella ja havia viscut tota una vida que nosaltres encara ens quedava per viure, prou per acceptar la seva mort, prou per estimar-la tant com vam poder. Les coses són així i tot i que dol qualsevol pèrdua, pensa que els avis han sembrat tota una vida d'experiències.

    Sort

  • Realment...[Ofensiu]
    Roserdeljardi | 04-02-2008 | Valoració: 10

    He de dir-te que no m'agrada aquest relat (no per com estiga escrit) sino perque potser en un futur proxim haure de escriure alguna cosa per l'estil, i com diria Sigmond Freud, estic creant mecanismes de defensa...

    Per altra banda, escriure-li a la teua ávia es tot un gest de la teua part.

    Em sembla perfecte, meravellós, tendre.

    Res mes a dir.

    Roserdeljardi.

    PD: Per cert, vaig intentar suïcidar-me, pero em faltà valor.

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Clar de lluna

Clar de lluna

28 Relats

347 Comentaris

54935 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Una pinzellada de mi

Crec que sempre m'ha agradat escriure petits retalls de la meva vida. Ja de xiqueta, quan començava a tenir ús de raó, escrivia allò que em passava per no oblidar-ho, per retenir-ho en el temps. Els amors i els desamors, els sentiments i les pors, l'amistat i la injustícia, ... han format part d'aquests escrits. Novel·les començades, reflexions interiors, naturalesa observada, ...

Escric allò que sento i allò que imagino, allò que veig i allò que no. És com una droga que tant m'omple d'energia com em buida. Però que sempre em recompensa.

El meu llenguatge és planer i directe, honest amb els meus valors i les meves creences.
M'agrada ser conformista, sense deixar de conformar-me. Lluitar per allò que val la pena. M'agrada créixer i aprendre. Observar. Ensopegar amb pedres per recuperar-me i continuar caminant.

M'agrada viure a pesar de les dificultats i gaudir de tots i cada un dels instants que em brinda la vida.

Però per damunt de totes les coses, m'agrada estimar i sentir-me estimada incondicionalment.

Una abraçada!

Comenteu el què us sembli, doncs estic aquí per aprendre, moltes gràcies per avançat!!!

El meu e-mail: clardelluna@hotmail.es