L'aquarel·la de la meva ombra mig oblidada

Un relat de: tramuntana

Presa del llenguatge del trencar de les ones,
m'endinso en una dimensió, encara desconeguda, pels teus ulls.
Crec veure, en la llunyania, aquella mirada que sempre
ha estat de mi, tant a prop,
aleshores penso si podré reflectir-me en ella
una vegada més.

Voldria aclucar-me com quan ho feien els teus ulls
sobre el meu pit,
i somiar-te tant real com si hagués de despertar
sempre amb tu.
I agafar la teva mà i passejar-te pel paisatge estricte
de la meva nuesa.

El mirall em mostra una imatge freda,
m'atanso poc a poc a ell i veig que no són els meus ulls
els que s'hi reflecteixen,
veig que no és el meu rostre qui s'hi dibuixa...
només és l'aquarel·la
de la meva ombra mig oblidada.

I em trenco, com si jo fos la ona empesa per un record
emboirat.
Ara ja no formo part de mi, les mans ja no són
les meves mans,
els dits, ja no són els meus dits.
El meu esguard ara forma part de l'ona que m'empaitava
abans de trencar amb el teu relleu abrupte.

Em sento dispersa...
la lluna m'esgarrapa al voler brillar més que el sol,
la nit m'abraça amb les seves fosques ales,
i dispersa...intento recolzar-me sobre les hores que,
pas a pas,
moren pensant en tu.

El mirall em mostra una imatge freda,
m'atanso poc a poc a ell i veig que no són els meus ulls
els que s'hi reflecteixen,
veig que no és el meu rostre qui s'hi dibuixa...
només és l'aquarel·la
de la meva ombra mig oblidada.


Comentaris

  • Títol i poema[Ofensiu]
    deòmises | 06-12-2007 | Valoració: 10

    Bell títol, preciós poema. Gràcies, d.

  • indefinida | 02-11-2007 | Valoració: 10

    Les paraules que dibuixes no són gens aigualides...m'ha agradat molt aquest poema.

    Petons.

  • mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 05-11-2006

    vent que acaroneu amb força les paraules, ... em deixeu ja des de fa molt de temps pres de les veles que infleu amb gran força, ... us admiro, ja ho sabeu ... i reposo tranquil sabent que esteu per aquí, ... mmm, i si em permeteu, m'emporto aquestes pinzellades de pintades a l'aigua, ... a la profunditat del meu veler, ...

    les imatges, els colors, i la tendresa amb la que sembreu em permet fruir com no feia temps, ... intentaré emportar-me'l i fer-vos un comentari adequat al vostre talent, ...

    un bes suau i ben dolç, ...

    OhCapità

  • Jugues amb les paraules..[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 04-11-2006 | Valoració: 10

    ... amb tanta naturalitat, que ets capaç de transmetre, de forma senzilla i captivadora, tota la màgia que ets capaç de sentir.
    Seguiré llegint-te, Laura
    Un petó

  • Aqcua[Ofensiu]
    Aida | 26-07-2006

    no se fer comentaris gaire llargs, així que tan sols et diré el més important: m'ha agradat molt la teva poesia, escrius molt bé! es fantàstica. continua escribint.
    Saluts!

  • PUR..[Ofensiu]
    penombra | 26-07-2006

    Un relat molt pur i suau,.. està farcit de tendresa, malenconia, placidesa i de simplicitat.
    Els sentiments que hi evoques són molt sincers i les emocions que s'entreveuen molt captivadores... Pensa que la situació que estàs descrivint és màgica, i tu mitjançant la poesia, mitjançant aquest art diví la converteixes immediatament amb realitat, una realitat que tu has volgut,..
    Noia, pensa que cada vegada que intervé la teva esplèndida habilitat per jugar amb les paraules, per trobar les metàfores adients, per d'alguna manera fer cada vegada més bella i idíl·lica aquesta poesia, fas que el lector/ora s'immergeixi en un mar de sal dolça, on cada ona i cada gra de sal, palpa de tal forma a les persones, que ens embriaguem de la teva poesia,...
    Bé doncs, tramuntana continua així! Molta sort i salut escriptora de la terra!

    Molts petons

    PD: Per cert, d'on ets?

  • ple d'imatges...[Ofensiu]
    ROSASP | 14-07-2006

    que semblen diluir-se, de sensacions que es fonen amb el colpeig de les onades.
    Sentiments que es dibuixen i desdibuixen, veus que traspassen les distàncies i aletegen abans d'escriure molt més que paraules...

    Eteri i molt intimista, a cops acarona suaument i d'altres sacseja amb força. És com sentir-se alhora ona i roca en el precís moment en què s'abracen.

    Molts petons, Laura!
    Records de part de la Laia.

  • aquarel-la...[Ofensiu]
    Capdelin | 14-07-2006 | Valoració: 10

    aqua, aigua... bella però vulnerable, fàcilment esborrable, fosa i difusa, feble com boira de vapor, de vapor que s'evapora i només deixa una minsa taca de lleu color...
    Aquarel-la, aqua, aigua... esbós de somnis, de dibuixos provisionals, de desitjos, d'abraçades sense braços...
    Tu ets el color de la poesia, aqua feta sentiment, romànica paraula, mà tàctil, suau que escrius en el vent... lauríssima, tramuntaneta de llevant!!!!
    ptons i una abraçada!

  • aquarel·la...[Ofensiu]
    focdegel | 14-07-2006

    saps quina és la meva paraula preferida?? "aquarel·la" jejeje.

    Buf tia!! m'alegra tant que em comentis i que entenguis tan i tan bé les meves paraules!!!

    T'he de dir que aquest noi, aquest "musa" que tens i a qui invoques en els teus poemes ha d'estar que no cap de goig sabent que totes aquestes paraules te les ha brindat ell. Ha d'estar orgullosíssim de tenir al costat una noia que de la vostra història n'extreu aquests versos tan i tan perfectes.

    Et felicito mil cops més preciosa!!! Ens seguim llegint i comentant [tot i que em passo quan puc :-) ]

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440207 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com