L'amor de les cançons és una malaltia contagiosa

Un relat de: boigboig

Per què dius t'estimo quan vols dir
et vull
et necesito
em sento sola?
Les paraules estan tant gastades
de segles de cançons estùpides
de postes de sols imaginades
de sonets de rima fàcil
que es fa difícil sortir dels miratges
de la foscor de les llagrimes
d'autocompasió.

Mira, mira'm, i mira't.

D'acord, vols estar amb mi,
però ara analitza perquè,
i no em diguis que és
perquè vols envellir al meu costat .
No et menteixis.
Ara és ara.
Ni demà ni d'aquí uns mesos ni d'aquí uns anys.
Ho veus?
Prous mentides.
Prous.
L'amor de les cançons és una malaltia
contagiosa
destructiva
sí, sí, sí,
molt destructiva.


Comentaris

  • No puc no admetre[Ofensiu]
    Leela | 12-09-2005

    que tens més raó que un sant!
    M'agrada molt aquest poema que has escrit, com tota la resta (que intentaré comentar-te)... però sou tants a RC!
    De totes maneres, i tot i que estic d'acord amb tu, de vegades les coses no són tant clares, no són tant mentals .. de vegades els sentiments se'ns menjen de passió i diem coses com 't'estimo' i 'vull passar la resta de la meva vida amb tu'. Es cert que un cop tot s'ha acabat hi podem reflexionar, però quin mal hi ha en gaudir-ho mentre tant... i si cal dir T'ESTIMO als quatre vents, tampoc no fem mal a ningú.
    Vaja, això és el que penso... :-))


  • qui sap què voldrem[Ofensiu]
    DoctorWho | 08-09-2005

    d'aqui uns anys? Jo no en tinc ni idea.
    Segurament som massa lleugers i mentiders al dir que volem passar la nostra vida amb algú altre.
    Però el que encara és més punyent... per quin motiu volem estar amb algú? Per què ens trobem sols? per què necessitem algú que ens cuidi? .. Potser tots hem d'aprendre a viure sols i deixar de banda les cançons romàntiques que no fan més que estovar-nos el cervell.... Massa anys però de cançons romàntiques., per això s'agraeixen poemes-reflexió com els teus!!!

  • Un molt bon poema![Ofensiu]
    filladelvent | 07-09-2005

    I per estrany que soni, l'he trobat profund en molt punts. Fas entendre una veritat com una catedral: la majoria de les vegades que es diu que vols envellir al costat d'una persona és una gran mentida, o com a mínim no podem estar gaire convençuts del que diem: el que volem per sobre de tot, com tu has dit, és viure el present amb aquella persona; no cal que l'enganyem...
    "Mira, mira'm i mira't": molt bona frase que s'haurien de prendrre més seriament molts dels que escriuren aquestes gastades lletres a les cançons de moda.

    Et continuaré llegint,

    -Filladelvent-

  • Aviam...[Ofensiu]
    Nuinana | 07-09-2005 | Valoració: 8

    Bé, tu has dit que vols que et critiquin, no? Doncs et seré sincera. Des del meu punt de vista, si una persona està disposada a compartir la resta de la seva vida al teu costat, és perquè realment l'importes, ja que jo, per exemple, no ho estaria amb qualsevol. Tampoc aniria malament que afegissis algun signe de puntuació més en el primer paràgraf!
    Però m'ha agradat per la manera directa i espontània en què et dirigies, volent fer entrar en raó a aquella persona. Segueix escribint, estaré al lloro dels teus relats!!

l´Autor

Foto de perfil de boigboig

boigboig

33 Relats

192 Comentaris

152081 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Si penjo els meus relats aquí, tonteries que escric per a treurem l'avorriment, és per què em critiqueu. Per que digueu el que us sembli...
Des de això és una merda , fins a abans de penjar res apren a escriure .
Però preferiria si podeu fer alguna crítica constructiva.... Per anar millorant... poc a poc.