La vida és reflexiva

Un relat de: Ullsblaus1

Per mi la vida és un cicle repetitiu, un camí llarg i dur, però recte i segur o dubtós i viforcat. Però el que si que tinc molt clar, és que a l'inici el sender té terra seca i sense treballar, a mida que vas cultivant i sembrant la teva maduresa i pensaments va creixent un borrisol d'herba. Després a una tapa d'estabilitat i responsabilitat, l'herba ni creix ni s'acaba i quan et tornes vell i ancià sabent moltes coses i idees difícils de comprendre, el camí arriba a la fí, i es difumina el llarg recorregut de la meravellosa, però a vegades complicada vida i mor aquella herba que es tornarà a convertir en terra seca i morta. Després al sender abandonat torna a neixer una nova mata de gespa que viura tot el recorregut fins a arribar també a la fí del cicle repetitiu, que significa que quant un mor, neix un altre.

******

Espero que després d'haver llegit aquest relat reflexioneu sobre la vida.

Comentaris

  • Paga la pena reflexionar-hi, company[Ofensiu]

    i més amb un relat tan ben travat com aquest!

    Més felicitats!!!!

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?


    V

  • És l'home que reflexiona[Ofensiu]
    joanalvol | 27-09-2008 | Valoració: 10

    En el teu cas és l'adolescent fisiològic amb una maduresa gens corrent, tant de pensament com de sentiment, que reflexiona i planteja relats per a la reflexió.
    El tema que proposes és filosòficament profund, els cicles repetitius van de bracet de la teoria de la recurrència on espai i temps juguen un paper molt important i obliguen anar fins el més pregon de l'ésser humà per comprendre la vida des d'un altre punt de mira.
    Ja ens anirem comentant

    Joanalvol

  • Reflexions[Ofensiu]
    Aquarela | 17-09-2008

    Jo també crec que la vida és un cicle i que les veiem de tots colors, segons les etapes, ho has explicat molt be.
    Perdona que no t'hagi contestat abans al teu amable comentari, de moment pinto més que escric amb els colors que em corresponen. Els teus són molt reflexius, continua fent-ho sense precipitacions.

  • Tens molta raó...[Ofensiu]
    Brisa d'or | 16-09-2008 | Valoració: 10


    però encara ets un nen, no somniis tant i disfruta de l'escola, que ja toca. Tot i així escrius bé, continua caminant pel camí de l'escriptura.

    Apa! adeu

  • Cicles vitals[Ofensiu]
    Naiade | 16-09-2008 | Valoració: 10

    Et felicito Marc per unes reflexions tan madures. T'expresses amb una naturalitat i senzillesa que admiro. Segueix així. M'agrada el teu estil. Gracies pels teus coments que animen a continuar escrivint.
    Una forta abraçada

  • Ai! la vida...[Ofensiu]
    F. Arnau | 15-09-2008 | Valoració: 10

    És bo que el jovent tinga unes reflexions com aquesta teua sobre temes tan profunds, a més de que no és gens corrent.
    De totes les maneres, haig de dir-te que per mi la vida és (sobretot) per viure-la...
    Molts poetes han escrit d'aquest tema. Crec que gairebé tots, però ací et deixe una selecció, entre els que he tingut el "descaro" d'incloure'm...

    Una forta abraçada!

    FRANCESC

    I ENDAVANT!!!

    CITES:


    "En cada cosa vull arribar
    fins la substància.
    En el treball, cercant el camí,
    en el batec del cor.

    Fins l'essència dels dies passats,
    fins el seu perquè,
    fins les causes, fins les arrels,
    fins la medul·la.

    Aferrant-me eternament al fil
    des destins, dels esdeveniments
    sentir, estimar, viure, pensar,
    realitzar descobriments."


    - BORIS PASTERNAK -

    "We are such stuff
    As dreams are made on, and our little life
    Is rounded with a sleep."

    "The Tempest" -WILLIAM SHAKESPEARE-

    "La Gloria y el Amor tras que corremos
    sombras de un sueño son que perseguimos,
    ¡despertar es morir!"

    "Rima LXIX" -GUSTAVO ADOLFO BÉCQUER-

    "A la vida..."


  • Vas un xic descompensat ,[Ofensiu]
    Melcior | 14-09-2008 | Valoració: 10

    el camí de les teves reflexions , no fa el ras amb el de la teva edad .
    Tranquil , paciència ,vés amb la força que tens , però sense pressa , els teus camins seran llargs , plens i meravellosos .
    Endavant!

  • M'alegro que reflexionis...[Ofensiu]
    MarBlava | 14-09-2008 | Valoració: 10

    sobre la vida i tantes altres coses que ens afecten i de vegades no hi trobem sentit.

    Espero que aquestes reflexions et serveixin per aprofitar la teva vida, que passa molt ràpid, més del que et penses.

    Com ja t'he dit altres vegades, vigila la puntuació dels teus relats i repassa'ls abans de publicar-los.

    Demà comences escola, una nova etapa a cremar i un curs per encetar. Molt bona sort, comences un nou camí!

    Petonets!
    MarBlava

  • Tu sí que n'ets de reflexiu![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 14-09-2008 | Valoració: 10

    Estimat Marc, se'm eixampla el cor quan llegeixo algun dels teus escrits. Jo també vaig tenir tretze anys però no crec que, en aquella època, hagués estat capaç d'expressar les meves idees com ho fas tu. Molts petons i una abraçada.

  • És bó reflexionar.[Ofensiu]
    JOANPG | 14-09-2008

    Però a la teva edat sorpren una mica la profunditat que imposes al teu pensament.
    Crec que també seria bó distreu-re't i no voler cremar etapes avans de temps.
    Això no vol dir que ens deixis de fent-se gaudir del teu art innat i la maduresa dels teus comentaris. Endevant. Ho fas bé i millor ho faras.

  • Un cop més coincidim[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-09-2008 | Valoració: 10

    I també, per mi, sorprenent. La reflexió es suma a la capacitat de deixar-se sorprendre per la vida.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats