La vida amb ulls de moix...

Un relat de: peusdevent...

LA VIDA AMB ULLS DE MOIX…

"Ara jo flipo amb aquell gat blau i trist..."
Ahir vaig sortir de casa i vaig decidir deixar-me dur on les meves cames volguessin i saps on vaig arribar? Allà on vam passar aquelles precioses tardes de diumenge, ara ja ha passat més d'un any des del primer dia que hi vam anar. Em vaig seure al terra, com sempre vaig pensar molt. D'ençà que no ens veiem em sento com un gat coix, que camina amb poques ganes, que té els ulls tristos... I tu has seguit endavant i somrius. Mira, almenys tu ho dus bé. Vam lluitar, vam caure, vam mirar-nos, ens vam entendre sense dir res... tot acaba, així ho vas voler i jo com un gat acotaré el cap i seguiré caminant.
"... i mor d'enyorança perquè no ets aquí."


peusdevent...

Comentaris

  • Yuna | 04-05-2007 | Valoració: 10

    "Ahir vaig sortir de casa i vaig decidir deixar-me dur on les meves cames volguessin i saps on vaig arribar? "

    Encara ho faig ara, desprès de molt temps, deixar-me portar, recorre camins de records, sons d'esperança, i em va bé, m'ajuda . No vull aferrar-me mai més a res, com ja ho vaig fer un cop.. al final, res és per sempre..

    Txell

  • _ | 05-09-2006 | Valoració: 8

    el tema és molt maco, i m'agrada el relat en general, però...trobo que hi falta quelcom d'especial, felicitats!

    LaiLA

  • Hola de nou![Ofensiu]
    queta | 26-11-2005

    fins ara no he tingut un parell de minuts per dedicar-te... i he vist els "grans" comentaris que et vaig fer... no si ja ho diuen ja que això de fer examens no va be!!


    I res, dir-te que m'agrada molt el que escrius, i que encara m'agrada més la manera en que ho fas, i les paraules que utilitzes. Tot plegat em té ben enamorada!

    fins moooolt aviat,
    un petonet!

  • No et desanimis!![Ofensiu]
    Inukis | 23-11-2005 | Valoració: 8

    Hi han més persones a part d'ella al mon, tot i ser concient que costa afrontar l'absència de la persona amb la qual has compartit moments insubstituibles, has de tindre l'esperança que ho afrontaras. Tot i ser concient que no ho oblidaras, perquè seria una tonteria fins i tot plantejar-t'ho.

    Animus!!! Escrius de conya. ... ejem.. I el teu numero de telefon?? xDD
    -Eva&Ina-

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de peusdevent...

peusdevent...

26 Relats

87 Comentaris

31397 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Puc dir-te que m'agrada somriure i plorar...
Que sóc feliç amb poca cosa...
Que pens els somnis estan allà esperant ser complits...

peusdevent...

Sóc unes passes que vaguen per sempre dins una sala de ball... (Sau)

Em commou de manera especial i sé ben bé perquè...
Només val la pena viure a fons...
(Carme Riera)




R en Cadena

"Lèvingir (Gràcies) em va encadenar i jo he passat la cadena a ainona i a queta"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")