Viatge al paradís...

Un relat de: peusdevent...

Se'm queden coixes les paraules per dir-te t'estim, a hores d'ara només em sé una noia de cabells morats que somnia en nedar nua, sense res, al mar salat, ple de roques, tan sols perquè venguis tu per salvar-la e les meduses imaginàries.

No puc parar d'estimar-te i alhora enyorar-te.
I record aquell primer instant, la llum dels teus ulls, el acte de les teves mans, tot com un somni, només em resta aclucar els ulls i quedar-m'hi inconscient. Somric, és una bogeria tot plegat, però m'encanta, m'excita...
Ara em frego contra les parets boja de desig, t'esnifaria fins delirar sentir-te a dintre, al fons, suat, xop d'amor. La teva boca m'obliga a exiliar-me fins a un impuls imparable i ja no hi ha volta enrere, perdré el cap només per estimar-te un cop més. De nit, això sí, sempre de nit, encara que no hi siguis, encara que el cor, la ment i el cos et reclamin, encara que no pugui tocar-te, ni ensumar-te. De nit, enmig de la fosca, tot em sembla més intens perquè encara que no puguis acariciar-me lentament, quan tanc els ulls puc recordar-nos un horabaixa arran de mar, on per primera vegada tinguérem el goig de sentir t'estim.

peusdevent...
26.10.06

Comentaris

  • Per estimar no hi ha manuals....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 17-11-2006 | Valoració: 10

    altre cop tu, un relat tant teu, tan ple de tu... m'encantes! viatge al paradís? algú digué que fos fàcil? ;)... perfecte i com sempre lliscant entre el meu cos.
    Més, escriu més, més,més,més....

    p.d.: t'estimo

l´Autor

Foto de perfil de peusdevent...

peusdevent...

26 Relats

87 Comentaris

31372 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Puc dir-te que m'agrada somriure i plorar...
Que sóc feliç amb poca cosa...
Que pens els somnis estan allà esperant ser complits...

peusdevent...

Sóc unes passes que vaguen per sempre dins una sala de ball... (Sau)

Em commou de manera especial i sé ben bé perquè...
Només val la pena viure a fons...
(Carme Riera)




R en Cadena

"Lèvingir (Gràcies) em va encadenar i jo he passat la cadena a ainona i a queta"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")