Ara és massa tard

Un relat de: peusdevent...

Voldria vomitar tot el que porto a dintre però et feriré massa aprop... I ja no vull fer-nos més mal. Se'm podriran les paraules a la boca.
Jo ja no puc pensar en estimar-te perquè de sobte em vénen imatges al cap que voldria esborrar i no en sóc capaç. Tants dies vaig haver de donar-me per oblidar la teva existència i ara m'anadono que han estat envà, tot ha torna de nou i per enèsima vegada no sé on col·locar-me.

Per què vam esperar a fer-nos tant de mal? No vam aturar fins que no podíem més i l'orgull anava matant a poc a poc l'amor...

Ara que sona alguna d'aquelles cançons de fons i que el delicat soroll de les agulles del rellotge em recorden que el temps només pot anar endavant. Ara és quan recordo cada moment que em vas fer somriure i que sentia quan et tenia devora i el meu cor es disparava salvatgement. A cops pensava en arrabassar-te la roba i sentir-te dintre meu, a cops volia sentir-te tan sols nu al meu costat, acariciant-me i a cops només volia mirar-te sense pensar en el temps. Però vam anar trencant-nos i ni tan sols vas adonar-te'n que jo estava arrossegant-me pel terra, fins que no vaig poder mirar-te als ulls... era necessari arribar tan enfora? Tot són preguntes que ja no podrem contestar.

No puc fer front al desitg de sortit corrents però res és com abans, ja no puc arriscar-me tant. La vida ja no em sembla tan divertida...

Si poguéssim tornar enrera...

peusdevent...
16/10/06

Comentaris

  • caaaa[Ofensiu]
    ainona | 23-10-2006

    escrit malament, i tres vegades

    -a -a -a -a -a

    No n'aprendrem mai?

  • Si poguéssim tornar enrere[Ofensiu]
    ainona | 23-10-2006 | Valoració: 9

    Si que han canviat ses coses: ara tot ens fa por, mirar enrere només serveix per sentir nostàlgia. Punt i final.

    -Això passa perquè heu crescut.

    No vull tornar a sentir aquesta frase. Crec, sincerament, que hem perdut sa base de moltes coses, i que ara, tot té menys gràcia, menys entusiasme.

    Si poguéssim tornar enrere, creu-me, que jo hi tornaria.

    Fins demà nina

    ainona

  • si tots.. de mica en mica hi poguessim tornar...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 20-10-2006 | Valoració: 10

    nineta dels meus ulls...
    dolça, entre els meus braços i tímida el abraçar uns braços desconeguts... tu, tansols tu, podies haver escrit aquest relat, aquest títol, aquest mots, aquestes paraules... ESPECIAL ets massa especial*


    p.d: t'estim...

  • m'encanta[Ofensiu]
    llumdenit | 19-10-2006 | Valoració: 10

    el que m'has fet sentir amb aquest relat. Conec aquest sentiment.
    I no, el temps no s'atura ni podem tornar enrera. Per sort, les espatlles aguanten més del que ens pensem. Molts voldriem tornar enrera, però es millor viure l'avui, buscant encara que sigui un segon de pau. Perquè demà seran dos, i l'altres seran tres...
    Arrossegar-nos per terra? mai més.
    Molt maco, felicitats.
    una abraçada

    llumdenit

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de peusdevent...

peusdevent...

26 Relats

87 Comentaris

31352 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Puc dir-te que m'agrada somriure i plorar...
Que sóc feliç amb poca cosa...
Que pens els somnis estan allà esperant ser complits...

peusdevent...

Sóc unes passes que vaguen per sempre dins una sala de ball... (Sau)

Em commou de manera especial i sé ben bé perquè...
Només val la pena viure a fons...
(Carme Riera)




R en Cadena

"Lèvingir (Gràcies) em va encadenar i jo he passat la cadena a ainona i a queta"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")