La remor de les onades

Un relat de: DinsElSilenci

La remor de les petites onades, trencades, és cada vegada més forta i torna escuma els meus records. Vorejo la cala i traspasso els pins solitaris mentre em pregunto si són els mateixos. Ja no crema el sol. La brisa ja no passa fresca sinó freda, glaçada, i la gent, inexistent, ja no ens mira de cua d'ull, encuriosida i mòrbida. Els meus passos lents i pesats em porten, enfonsant-se en la sorra fina que el sol tènue d'hivern no ha pogut escalfar encara, al bell mig d'aquest vast desert fins a reconèixer el lloc precís on, fora del temps i de l'espai et vaig agafar la mà i et vaig dir que t'estimava.

Comentaris

  • besllum | 13-09-2008 | Valoració: 10


    Fora de l-espai i del temps, fora del mon i de tothom, unes mans entrellaçades i el silenci que no demana res mes.
    gracies pel teu comentari encoratjador.

    besllum

  • Potser...[Ofensiu]
    Bonhomia | 09-09-2008 | Valoració: 10

    ...nostalgia d'un moment que va dur molta felicitat. M'ha agradat la descripció que en fas.


    Sergi

  • La mar...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 06-09-2008 | Valoració: 10

    la seva extensió inexorable, ens du remors de càlids moments viscuts vora les onades, mirades segrestades a l'atzar d'un bell instant, com el que tu has evocat tan tendrament.
    Et dono la ben vinguda i gràcies pel comentari.
    1abraçada. ESPIRAL.

Valoració mitja: 10