La melodia del número tretze

Un relat de: Meraki
Torno a sentir aquella preciosa melodia. Fa dies que balla pel meu cap i m’acompanya en tot moment. Però avui sento la música molt més forta, com si fos més a prop. Camino atrapada per les notes que em xiuxiuegen i em guien el camí. Miro la casa que tinc al davant. Sembla que la melodia ve de dins. Pitjo el timbre, però la música segueix sonant i ningú respon. La casa té un número tretze mig caigut penjat sobre el marc de la porta. Les plantes estan descuidades i els vidres bruts i esquerdats. Torno a pitjar el timbre, però de nou és en va. Captivada per la melodia que encara m’abraça, vorejo la casa per veure si hi ha alguna altra manera d’accedir-hi. Necessito saber qui està acariciant les tecles del piano d’aquesta manera. Només he conegut una persona que era capaç de tocar aquesta melodia i hipnotitzar-me. I aquesta persona ja no pot tocar el piano, ja no pot regalar-me cap concert. És per això que necessito saber qui toca igual que ella. La porta del pati del darrera és oberta. Dubto si entrar, però em pot més la curiositat que la por. Camino amb cautela fins a l’origen de la preciosa melodia, amb llàgrimes als ulls i el cor accelerat. Per fi descobreixo qui està tocant el piano tal com ho feia la meva difunta mare... Ningú. I, de sobte, caic al terra i noto que m’apago poc a poc. Sento la veu de la mare guiant-me en la foscor, juntament amb la música que m’acompanya en un viatge molt llarg del qual sé que no podré tornar.

Comentaris

  • El camí de la música [Ofensiu]
    Prou bé | 16-05-2023

    Un bon camí per seguir-lo fins al final!
    Un relat que fa desitjar trobar un camí com aquest, quan toqui marxar.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • La mare[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-05-2023

    Quin relat més profund, quina història més entranyable i colpidora.
    Preciós relat Meraki.

    Salutacions i sort.

    Rosa.

  • Fascinant [Ofensiu]
    llpages | 16-05-2023 | Valoració: 10

    Un relat que t'atrapa des de la primera frase i ja no el pots deixar. Un final fort, d'aquells que impressionen. Tot plegat, un excel·lent relat, enhorabona!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats