La felicitat

Un relat de: petakin

Es cert que un es va donant compte de les coses quan les viu en primera persona i llavors que dur se't fa tot plegat, sobretot veure la realitat tan de prop. Crec que el més "fotut" de tot és entendre perquè el teu voltant et deia allò o això i tu com sempre a la teva bola, sense fer cas a ningú i creient-te el "rei del mambo". Creies que tenies que caminar quan córrer era el correcte o pressionar una mica quan tenies que frenar, que trist no ara, alegrar-te d'aquells petits moments quan podries estar gaudint de la felicitat en tota la seva resplendor?.
En resum, us deixo les tres regles de la felicitat plena:

-Els detalls marquen la diferència
-S'ha de ser ambiciós, però no pas egoista
-Qui no s'arrisca no pisca, però n'em de ser conscients.

Moralitat:
Hem de saber viure, apreciar i observar tot allò que ens rodeja i ens envolta. Hem de saber frenar l'eufòria, pensar i no deixar-nos endur per petites alegries. Hem de tenir paciència saber esperar i escoltar els consells de la gent que ens rodeja.
I mai dels "mais", hem d'abandonar allò per el que desitgem, MAI

Comentaris

  • Sí, m'agrada[Ofensiu]
    Aurora Gamundí | 11-09-2009 | Valoració: 9

    Ei,Petakin, m'agrada com escrius, m'agrada i molt. Tot allò que digui si no és en presència del meu advocat podrà ser utilitzat en la meva contra. Segueix així, no aturis, m'agrada el teu estil. Una salutació des de Mallorca!

  • Hauries de...[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-08-2009

    mirar-te una mica més el lèxic, escriure a raig està bé, però una repassada a la construcció de les frases és d'agrair.

    En català el; "tenir que..." no el fem servir, a canvi hi posem (per exemple); "hem de..."
    Bé, sí que es fa servir, però equivocadament, i fent una pirueta traduint del imperatiu en castellà.
    Hi ha d'altres coses en el teu escrit, però aquesta és la més habitual.

    (Si et fixes, començo dient "Hauries de..." i tu potser posaries "tindries que...")

    Vigila aquestes petites errades, que un cop evitades, faran pujar-te el nivell literari i també la teva autoestima escriptora.

    (intento ajudar, si et molesta m'ho dius, valen?)

    Ferran

l´Autor

Foto de perfil de petakin

petakin

20 Relats

25 Comentaris

22429 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia: