La felicitat és aquí

Un relat de: Àfrika Winslet

Les corbes del meu cos et maregen
barrejades amb el vi de la terra,
esdevenen un plaer dolç i mesquí.

La suor de la meva pell t'enverina
mentre els teus llavis m'estimen
una mica més que ahir.

I no vols fugir de la selva
de blancs llençols de seda
en que s'ha convertit el meu llit.

I no vull perdre'm la vida,
però darrera de les cortines
no saben què és ser feliç...


Comentaris

  • Mai...[Ofensiu]
    N | 22-04-2006 | Valoració: 10

    t'havia llegit...i la primera impressió ha estat genial de veritat. Un plaer llegir aquest poema tan bonic...tan sincer...tan positiu
    Un petó molt fort!

  • Una poesia dolça i melòdica...[Ofensiu]
    pseudo | 20-04-2006 | Valoració: 10

    que es llegeix amb sencillesa i amb un somriure a sobre...
    Per mi el millor però és l'ultima estrofa.

  • Una felicitat...[Ofensiu]
    ROSASP | 05-04-2006

    que ho il·lumina tot; milers de somriures barrejats amb dolça calma, espurnes de llum solcant la fosca nit...

    Amb una estructura equilibrada i una rima molt suau, vesteixes les sensacions d'intensos i alegres colors.
    Penso que cada instant viscut amb aquesta certesa ens ajuda a tocar el cel amb la punteta dels dits.

    Un poema que encomana optimisme i dóna forma a un dels sentiments més difícils de descriure, la felicitat de viure i sentir...

    Molts petons!


  • L'autèntic valor...[Ofensiu]
    Maragda | 05-04-2006

    Sí, tens raó, cal saber valorar el que tenim a prop i a l'abast de la mà, les petites coses: l'autèntica felicitat.
    Més enllà de les cortines... la gent ambiciona, pledeja i es fa mal inútilment deixant que els passi la vida sense haver sabut mai què vol dir de debò gaudir.
    L'amor és, al capdavall, l'autèntica raó d'existir. Has confegit un poema deliciós Africa.
    M'hauria agradat conèixer-te l'altre dia a Girona. Però, bé, m'imagino que ja hi haurà d'altres ocasions!
    (Gràcies pel suggeriment!)
    Una abraçada!

  • basteixes [Ofensiu]
    jaumesb | 04-04-2006 | Valoració: 10

    un món en el món

  • oooooohhhh!!!!![Ofensiu]
    Capdelin | 31-03-2006 | Valoració: 10

    has aconseguit un poema amb RIMA, sense forçar-la, com si no es notés, sense sacrificar cap idea ni mot per aconseguir-la
    i... has usat el teu cos i els teus sentiments per treure'n un poema suau, amorós, un xic carnívor però no massa cuit... notant-se el color rosat de la carn i el dring trèmul de l'ànima...
    si la felicitat és aquí, amb tu... jo vull estar abm tu je je...
    m'has alimentat una altra vegada amb els teus poemes, còctel de superdanone més unes gotes de wodka = uau! rebentoooo!
    ptons, moooolts i una abraçada "amazònica"!

  • mmmm!!![Ofensiu]
    Leela | 30-03-2006 | Valoració: 10

    una meravellosa descripció de la felicitat. M'ha agradat molt el teu poema. Sobretot la part final en què dius que darrera les cortines no saben què és ser feliç.
    Em complau molt saber que et sents feliç, perquè per escriure aquests meravellosos versos n'has d'estar de feliç!!!
    M'ha agradat molt, de veritat. Paraules boniques i senzilles per expressar un sentiment immens!

    Enhorabona!!
    Un petó!

    Leela

  • Aquí i amb tu...[Ofensiu]
    brideshead | 30-03-2006

    Excel·lent poema, Afrika. Amb 4 estrofes de tres versos ets capaç d'explicar tot un món de sensacions i de plaers, i que permeten al lector imaginar aquesta felicitat immensa aconseguida entre quatre parets.

    I m'ha semblat curiosa la diferència entre l'estat de felicitat que llegeixo entre les paraules del teu poema i la tristesa i l'enyor que m'ha inspirat la introducció...

    "Tinc tants poemes com nits en vetlla.."

    Això em fa pensar que aquest poema també és el resultat d'una altra nit sola, sense ell, i que has imaginat el que voldries viure i sentir però que, una altra nit, no ha estat possible...

    No t'ho desitjo pas, però si les teves nits en vetlla, desconsolada i trista, et deixen escriure poemes així.... voto per unes quantes nits del teu insomni!

    Un petonet, noieta. Et felicito pel poema.
    Sincerament, m'ha encantat.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Àfrika Winslet

Àfrika Winslet

107 Relats

829 Comentaris

159760 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Bones!! El meu nom és Laia, vaig néixer a Tarragona però des de ben petita visc a L'Hospitalet de Llobregat (visca L'H!). Tinc vint-i-quatre anys i estudio Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a la UPC (Campus Nord, Barcelona).
Agraeixo el temps que dediqueu a llegir-me, els vostres comentaris, consells i crítiques...

Per qualsevol cosa, la meva adreça és:
Laia_fiber [arroba] hotmail.com

I, ara, també podeu visitar els meus blogs:
Àfrika Winslet
La otra Àfrika Winslet ...



eeeiiiii, ja és aquí!! Disponible, si el demaneu, a les llibreries!!

ELS ATZURS - CAMINS PARAL·LELS

Ed. Emboscall


Aquest llibre, del que formo part amb un relat, sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a.


He arribat fins aquí gràcies a set casualitats:

1- Un dia avorrit i gris em va dur a aquesta pàgina.
2- Algunes persones van llegir i comentar els meus primers relats.
3- Després dels primers relats van venir d'altres.
4- Algú em va donar la mà i em va acostar al fòrum.
5- Vaig descobrir EL REPTE.
6- Vaig començar a conèixer en profunditat tot el que és RC.
7- Vaig descobrir quelcom perdut dins meu: l'escriptura.

Ara, no penso perdre-ho mai més.