Josoc

Un relat de: Josoc

Jo sóc. Sí, jo sóc jo. I sóc com sóc, encara que aprenc dia a dia de tothom. Dels que m'envolten i també dels relataires que llegeixo. i així vaig creixent, a part de en edat, en experiències. Demano comentaris que m'ajudin en aquest creixement.

Comentaris

  • Autoretrat[Ofensiu]
    Unaquimera | 03-02-2011

    Bon autoretrat aquest que fas de tu mateixa! A partir d’un petit joc de paraules amb el teu nick d’autora, parles breument i literària de tu, i del teu desig de crèixer com a persona que escriu.
    M’alegra poder ajudar-te d’aquesta manera!

    T’ofereixo a canvi un Retrat d’home feliç amb forat.
    I t'envio una abraçada,
    Unaqumera

  • M'AGRADA COM ESCRIUS[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 06-06-2007 | Valoració: 8

    ES NOTA QUE HO FAS DE LES TEVES PROPIES EXPERIENCIES, DELS TEUS TEMORS, DE LA TEVA POR, DE LA TEVA VIDA, NO SEMPRE AGRADABLE, NO SEMPRE BONA AMB TU. M'HA AGRADAT MOLT DE TROBAR-TE I DE QUE M'HAIGIS LLEGIT.

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121287 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.