Jo somio

Un relat de: Carme Alcoverro
Em preguntes
què somio
i jo et responc

que somio la pluja,
somio el dolor,
somio l'escuma,
somio llençols,

somio mirar-te,
somio grans d'all,
somio la gana,
somio miralls,

somio paraigües,
somio caragols,
somio la brisa
somio l'amor,

somio xocolata,
somio dents de llet,
somio ferides,
somio carrers,

somio la vida,
somio la mort,
somio que em somies...

somio les coses
que somia tothom.

Comentaris

  • Tu somies, jo somio[Ofensiu]
    Montseblanc | 15-03-2022

    Potser sí que tots somiem el mateix, aquesta és la teoria, que mentre dormim el cervell farceix històries amb el que li hem donat durant el dia, lliurament, fent el que vol, i ens ho passa per davant aprofitant que no en podem fugir, com potser faríem si estiguéssim desperts. M'agradaria saber com s'ha de fer per somiar més vida i menys mort.

  • somiar[Ofensiu]
    Atlantis | 14-03-2022

    Normalment somiem coses quotidianes barrejades amb altres coses que ens embla que no tenen res a veure però que duem en el pensament.

    Un poema fresc, amb bon ritme i un final que va al fons dels teus neguits.

    M'agrada llegir-te.

  • Somnis[Ofensiu]
    Prou bé | 14-03-2022 | Valoració: 10

    Potser sí que són els de tothom, però en el poema són els teus i són el reflex de vida, de la teva!
    A més a més, molt bonic, amb un ritme que flueix suament entre els mots que s'encadenen...
    Amb total cordialitat

  • Bona vesprada Carme:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-03-2022

    Hola, Carme: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu relat "Un estranger extravagant". Em dius que t'agraden les persones extravagants.
    Molt bé, m'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Mentre passejo[Ofensiu]
    kefas | 09-03-2022

    Mentre passejo pel mercat dels teus somnis, agafo el gra d'all, potser l'amulet que et protegeix de les mossegades de la vida, i l'ensumo. Després em fixo en l'amor. Ara té la forma de cotó de sucre, però fa un moment era una rosa vermella amb una gota de sang en una espina i mentre explico això, veig com es transforma en un pit que mira les dents de llet.

    És tan difícil la interpretació dels somnis per qui no somia mai!
    Potser només somio en l'única cosa que no es pot veure en la foscor de la nit. Continuo passejant.

  • Somiant. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-03-2022 | Valoració: 10

    Somiant, dius tota la veritat teua i somies amb el teu amor. Somiant com tots.
    Molt rítmic tot el teu poema, que sona a glòria.
    Enhorabona, Carme. Perquè no hi ha un 100...
    En tinc un nou relat nou. Quan pugues i tingues temps. Gràcies.
    Cordialment.

l´Autor

Carme Alcoverro

34 Relats

213 Comentaris

13528 Lectures

Valoració de l'autor: 9.98

Biografia:
Tot el que escric és aquí:


https://unpamdeclavellinera.blogspot.com/