Ja no vull que em regalin cap rosa

Un relat de: la nosequè

- Ara què t'agafa dona...? aquests morros...
- No res, el de sempre...quan rasques una mica i t'informes, sempre surt la corrupció, l'afany de peles, la injustícia, ...vivim en la ignorància
- És pel documental de la indústria de flors d'ahir?
- Doncs, sí .
- No em diguis que ara faràs com quan et vas enterar dels porcs, les vaques, pollastres... que potser ara vols roses ecològiques? potser en un test,..(ja ja)
- Tu t'ho prens tot a la lleugera, et penses que res va amb tu, com si haguéssin dues realitats, la "Teva" i la que veus o no vols veure, més ben dit.
- No veus que ho faig per fer-te enfadar? A mi també em sembla malament que hi hagi "fàbriques" de roses a Kènia. Gent amb sous baixos, dependents dels negocis que es fan aquí, . Flors plantades a milers de kilòmetres, empastifades de pesticídes, per vendre-les a Europa, transportades en avió.
- Es que l'avió...
- Si, si, és el transport que contamina més.
- I les tulipes d'Holanda que es vendràn arreu del món? Plantades a milers, simulant la gebrada en neveres. La dolça gebrada... On és el sentit comú?Ai mira, no sé, ja no vull que em regalin cap rosa.
- Pren-t'ho així, com jo... Absurditats de l'Homo petrolis.

Comentaris

  • Amb fermesa![Ofensiu]
    Unaquimera | 25-04-2008

    Per una d'aquelles casualitats típiques d'aquesta pàgina he arribat fins al teu espai i m'he llegit els dos darrers relats, tan apropiats a les dates actuals.
    Els he trobat molt enginyosos, ben portats endavant, sense abusar dels tòpics però amb fermesa.

    Estic molt satisfeta d'haver-te descobert! En vista del què he trobat avui, tornaré a passar per conèixer millor la teva obra.

    Entre tant, t'envio una abraçada vermella però sense espines,
    Unaquimera

  • L'humorisme es molt seriós[Ofensiu]
    Epicuri | 24-04-2008

    O el que es seriós es l'humor.

    Molt bó. Si. No hi han valors absoluts. ni Sant Jordis ni roses ni...

    El de l'homo petrolis es força patètic. Crec que mes val atipar-se de roses que de bombes però
    on hi hagi un bon relat, que no contamini...