Impotència redactora

Un relat de: hilderoy

Ella no pot. Ella no sap escriure. Intenta escriure, però li surten unes cursilades impressionants. Ella vol ser algú, vol publicar un llibre que marqui historia. Però ella sap que això és impossible. Tots els llibres bons ja estan publicats. Ja s'ha escrit sobre tots els temes que podrien ser originals. Isaac Asimov ja va parlar de l'espai i els extraterrestres. Louisa May Alcott ja va escriure sobre la vida familiar a l' edat moderna i Elvira Lindo ja ha retratat l' actualitat d'una família normal. J.K. Rowling ja ha escrit sobre el món de la màgia i molts altres autors ja han fet molts temes diferents, tants, que sent que ja no sap què escriure. Perquè si ella volia ser original, ja fa tard. Ella no vol que els lectors la tinguin com " la que va seguir l'exemple de tal escriptor", no, ella vol que la tinguin com l'escriptora que es va guanyar el seu mèrit a pols. I sent que mai no ho aconseguirà.

Comentaris

  • Que no es desanimi.[Ofensiu]
    diesi | 21-10-2006 | Valoració: 10

    Algun dia li arrivarà la inspiració.

  • anims![Ofensiu]
    Addison | 16-04-2006 | Valoració: 10

    No pateixis, que tot sembli que ja està inventat no vol dir que no es pugui millorar. Ma mare no va inventar els canelons pero t'asseguro que m'encanta com els cuina hahaha De debó, no et rendeixis i continua escribint. Crec que ho fas molt bé i tens moltissim camí per endavant.

  • Hola noieta![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 02-02-2006 | Valoració: 9

    Crec que molta gent podem sentir-nos, a vegades, com tu dius. Sovint penso que és gairebé impossible ecriure alguna cosa que no estigui ja inventada, que sigui original i meravelli als lesctors. En canvi, alguna cosa em diu que potser algun dia ho aconsegueixi, es per això que segueixo escrivint! (d'axiò se'n diu il·lusió i empenta!)
    Si de veritat tens 12 anys, crec que el relat està molt bé per la teva edat, increïble si de veritat has llegit a Isaac Asimov...!!!
    Petons noia!!!

  • Un altre 10[Ofensiu]
    Sanke85 | 02-02-2006 | Valoració: 10

    És el tercer relat teu que llegeixo i cada cop que ho faig em meravello més i més. Segur que si segueixes així quasi ningú et podra fer ombra. Ara encara ets jove però tens una potència escriptora que impresinona. Ja m'agradaria a mi tenir el teu nivell...

    No et cansis mai d'escriure. Somriu i sigues molt feliç:
    Sanke85

  • Hola![Ofensiu]
    Thalassa | 03-10-2005 | Valoració: 9

    Acabo de llegir els teus tres relats i m'has deixat sorpresa, per la capacitat inventiva que tens, i com de bé t'expresses. Pel que dius ets molt jove, així que encara et queda un munt per aprendre (com a mi), però tens la sort que t'agrada escriure i ho fas bé. Tot i així, et diré que, penso, els teus relats els falta alguna coseta, acabar de lligar els finals, el desenvolupament dels personatges, que no acaben de ser rodons del tot, però això tansls és una sensació.

    Segueix escribint, que et seguiré llegint.

    Thalassa

  • reinventa-ho[Ofensiu]
    fill de les ombres | 03-10-2005

    no hi ha res de nou sota el sol, potser sí que és veritat, però sí que hi ha quelcom únic i irrepetible, tu.
    així doncs, escriure és sovint sols una reinterpretació del que sent algú sobre quelcom determinat.

    si en uns resultats objectius com són els vots, els polítics són capaços de guanyar tots i donar versions radicalment oposades... imagina't fins a quin punt podem reinventar la vida, els somnis i els sentiments que sentim a dins.

    parla amb el cor i no amb el cap, no decideixis ser escriptora, deixa que llegir i escriure et forgin te'n facin.

    un petó!

  • FELICITATS[Ofensiu]
    zirvi | 03-08-2005 | Valoració: 9

    Crec que escrius amb màgia. Ets directa, senzilla i fàcil de llegir. Què més és pot demanar??.

    Felicitats maca.

  • sí que podrà, sí[Ofensiu]
    Tiamat | 30-06-2005

    o no veus la de coses que hi ha escrites, per aquí?

    no et fas creus, de tanta imaginació junta en una sola web? jo sí, i és el que més em fascina de relatsencatala


    tantes històries inventades..



    per cert, un dels llibres que més m'ha marcat ha estat Contes escrits a màquina, de Gianni Rodari :P és que n'he vist el nom a la biografia.

  • menys aspiracions i més escoltar-se[Ofensiu]
    nani | 30-06-2005


    La meva meta no és ser un gran escritor que passi a la història i llegit per tots els públics...

    La meva meta és intentar expressar una mica de mi en cada paraula i compartir-ho (compartir-me, compartir aquests bocins de mi) amb qui així ho desitgi.

    Ja s'han fet moltes coses, però sempre es pot fer més. Sempre es pot replantejar tot des del principi i es pot codificar les pròpies experiències, que segurament tenen molt a veure amb les d'altres, però que de fet són singulars.

    I no et separis (encara) dels grans escriptors de tots els temps; tots tenim moltes coses a aprendre, com també moltes maneres pròpies d'innovar i experimentar.

    en qualsevol cas: ànims ;)
    a veure si algú dels que llegeix això aconsegueix el que m'agradaria que aconseguissim tots plegats...

    no és un camí fàcil,
    jo el caminaré amb modèstia,

    salut, companys!

  • Si, tens raó[Ofensiu]
    Claruska | 29-06-2005

    molts diuen que tot ja està inventat, què ja no es pot fer res més. Però hi han moltes coses per descobrir, hi han molts sentiments per transmetre... tot i que siguin sempre els mateixos, el motiu que ens impulsa a donar-los potser no és sempre el mateix igual que tampoc la "manera"... doncs, tot és relatiu, pk tb t'ho pots mirar des del punt d vista que tothom ki escriu ho fa per transmetre alguna cosa, i això no és plagi

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de hilderoy

hilderoy

10 Relats

64 Comentaris

16571 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Cuéntame historias de un tiempo perdido,
deletréame segundos que no exisieron
saboréalos para que no puedan desaparecer
y si acaso lo hacen,
guarda siempre un trocito de su existencia
y podremos entretenernos tardes de octubre
leyendo, recordando, y jurando no volver a olvidar jamás.