ignorants

Un relat de: Fada vermella

Doncs pot semblar una mica repetitiu aquest tema: el feixisme. Però es que sincerament, no ho entenc, per que pegar sense motiu?
El racisme: per ser de altre color ets mes important? Per ser espanyol es millor? No, saps els que els dic que els espanyols no som millors i m'atreviria a dir que potser pitjors i amb menys pau, no em refereixo a estar en guerra, si no, a baralles en instituts per causa de el feixisme, per la política d'espanya, "espanya o països catalans" jo com a independentista prefereix-ho PPCC, i el que no entenc es que si aquests espanyolitos feixistes no ens volen veure per que collons no ens puguem independitzar, avera, es de ser masoquista, no poden viure ni amb nosaltres ni sense? Es això?
També esta el maxisme d'aquests maxitus ibèrics, que per ser dona ets inferior a cas? Però si son ells els idiotes: Hitler era home, Francisco Franco també, Sadan també, i que no hem surtin en que el creador de la terra era home, per que soc atea jo.
Doncs a tots aquests maxistes ja lis dic jo: FORTA I CAPAÇ, ORGULLOSA DE SER DONA!!!
I a els feixistes i racistes… lis ho dic ven fort i quant tinc oportunitat es hi ho dic a la cara: IGNORANTS!!!

Comentaris

  • felicitats!![Ofensiu]
    sucdetaronja | 03-01-2007

    Feliç aniversariiiiiiiiii!!!!! T'estimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! ^^

  • Warhol4 | 27-12-2006 | Valoració: 9

    T'has donat conte de que t'has vaixat tu sola la puntuació com a autora???
    En fi, he llegit tot el que has escrit fins ara.. i la veritat no et lleve la raò en que aquest relat no li pega amb tots els altres.. però tampoc es res greu haver-lo publicat cap dels tres primers, ja que mostra el pas endavant que has fet com a escriptora..

    Un 9.. per aquest pas (no pas per el relat jeje "ho sento")

    #M€r%c.Ant

  • Odie aquest relat..[Ofensiu]
    Fada vermella | 27-12-2006 | Valoració: 1

    no se per que el vaig escriure.. però va ser un desqüit per la meva part el publicar-lo..
    Avui estava llegint una mica per damunt allò que havia escrit.. i crec que dec de discularme als lectors de RC per haver publicat tant aquest relat, com el de "a la llei amb la llei", com el de "no em parles del despres."..

  • perdona eh,[Ofensiu]
    _ | 03-09-2006 | Valoració: 1

    però després d'haver llegit aquest relat en que dius bejenada rere bejenada...em moro de ganes de dir-te que la ignorant ets tu...un relat molt difícil d'entendre...

    el que dius del feixisme de pq pegar sense motiu?qui pega a qui? em sembla que confons feixisme amb masclisme...

    i això; "potser pitjors i amb menys pau, no em refereixo a estar en guerra, si no, a baralles en instituts per causa de el feixisme, per la política d'espanya" no hi ha qui t'entengui, almenys no seré jo la que ho faci...

    i perdona la meva sinceritat eh...

    abans de publicar relats com aquests...llegeix-te'ls un parell o tres de vegades...potser t'anirà bé...


l´Autor

Foto de perfil de Fada vermella

Fada vermella

148 Relats

279 Comentaris

127826 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:
Ara es l'hora vermella dels guerrers.
Marca la cera nova amb dits lentíssims.
Estén-te a terra, acull-me.
Sense el teu foc cap foc no em vivifica.
Retorno a tu i els passos em ressonen
com si inventés camins per dins un claustre.
_____________________________________

Bé.. que diria a de mi: Em dic Laia soc de Xàtiva i m'agrada escriure.
"A cau d'orella
repetim les mateixes
clares paraules.
Torna la vida i torna
la dignitat, la força."
_______________________________________


www.fotolog.com/suuud


R en Cadena

"El senyor Z em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora X i al senyor Y"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")